Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:790423
 
Vērtējums:
Publicēts: 24.05.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

6.2 Target other travellers
Ryanair claim to satisfy all customers but in fact the majority of their customers are tourists. Thus, we think that Ryanair should work more efforts on this market segment. Moreover, students with short-haul flights are a potential target group as they are likely to fully take advantage of no-frills airlines. The company can offer a bonus of student discounts and other special offers for a return back for Christmas, fitting in with end of year semesters.

7. Conclusion
In essence, the group have examined the environmental attributes that can contribute to the development of aviation industry. In particular we studied Ryanair's effective strategies with the theories of hypercompetition, value chain and core competencies. It can be seen that Ryanair is the very influencial competitior in the industry. Nevertherless, we notice that there are some potential downsides bared in the company's development. We suggest the company should have a better understanding of customer perceived value. Apart from that, the target customer group should be extended.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties