Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,27 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,22
Pirkt
Identifikators:929794
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Svarīgākais ko mūsdienu komunikācijas prakse ir pierādījusi, manuprāt, ir tas, ka sociālo tīklu, alternatīvo mediju un nākotnes mediju scenārijus nav iespējams analizēt izmantojot tradicionālo mediju teoriju, un pastāvīgi pretnostatīt jaunos medijus kā galēji radikālus, salīdzinot ar iepriekšējā gadsimta vadošajiem un mūsdienu masu medijiem, ir lieki, jo skaidri redzams, ka vislielākā komunikāciju vides attīstība notiek tieši šajā, mūsdienu mediju telpā, tādējādi tā vietā, lai nodarbotos ar salīdzinājumu, ir jāveido mūsdienu mediju teorijas, jāpievēršas kritiskajam diskursam un mediju izpētei, lai spētu organizēti sekot līdzi tā attīstībai reāllaikā, gluži kā to dara jaunie mediji un to auditorijas šobrīd
Kā nākotnes scenārijus šobrīd novēroju divus atšķirīgus mediju attīstības ceļus. Kā pirmo saskatu indivīda iespēju veidot savu individuālo realitāti, ziņu saturu uzņemšanā tik augstu, ka ir iespējams absolūti norobežoties no sev neinterisējoša rakstura informācijas, neraugoties uz tās svarīgumu un globālu ietekmes mērogu, ko varētu saukt par aboslūti individualizētu mediju realitāti. Otrs scenārijs ir cilvēku pārtapšana medijos, kad nākotnē mediju vēsturē vairs netiks runāts par tehnoloģisku mediju attīstību, bet gan par personību, kā satura veidotāju, mediju rašanos un norietu, balstoties uz mediju socializācijas procesa attīstību šobrīd.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Alternatīvie mediji un tiešsaistes komunikācijas formas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/929794

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties