Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Aktuālākas ar kontroli un vērtēšanu saistītās problēmsituācijas

     

    Eseja9 Pedagoģija

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
9,99
Ietaupījums:
1,90 (19%)
Cena ar atlaidi*:
8,09
Pirkt
Identifikators:296139
Vērtējums:
Publicēts: 20.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Vērtēšana un kontrole mācību procesā    6
1.1.  Vērtēšana    6
1.2.  Kontrole    8
2.  Ar kontroli un vērtēšanu saistītās aktuālākās problēmas Latvijā - diskusija    10
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    14
Darba fragmentsAizvērt

Šajā ciklā kontrole un plānošana ir objektīvākie vērtēšanas procesa soļi, jeb, lai labi vērtētu ir jāprot labi plānot. Taču vērtēšana pēc būtības ir subjektīvs process un tas cik lielā mēra novērtējums būs objektīvs ir atkarīgs no vērtēšanas procesa plānošanā un kontrolē ieguldītā darba mācību mērķi, uzdevumu sagatavošanā un objektīvu kritēriju, rādītāju izstrādes.
Novērtējumam, tai skaitā atzīmei kā vērtēšanas procesa sastāvdaļai ir tikai epizodisks un subjektīvs raksturs un tai nevajadzētu būt noteicošai ne izglītības kvalitātes ne skolēna sasniegumu rādītājam. Novērtējumam būtu jāatklāj cik labi un ar kādu piepūli izglītojamais ir sasniedzis savu nosprausto mērķi, nevis cik labs ir viņa darba rezultāts salīdzinājumā ar citiem [4, 14]. Tai pat laikā skolēnam ir nepieciešams objektīvs novērtējums par viņa stiprajām un vājajām pusēm, par skolēna progresu un regresu mācību procesā, lai viņš pats spētu apzināties savu spēju un prasmju atbilstību nospraustajiem mērķiem un saprast, kas vēl ir nepieciešams vai iztrūkst, lai šos mērķus varētu īstenot.
Vērtēšanas procesam būtu jāveicina skolēna pašcieņas un pašapziņas izaugsme - jāakcentē meistarība un atdeve ar kādu veikts uzdevums, nevis pati uzdevuma veikšana, un jāvirza skolēna domas uz mācīšanos un panākumu sasniegšanu sevis paša dēļ.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,09 €
Materiālu komplekts Nr. 1312390
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Aktuālākas ar kontroli un vērtēšanu saistītās problēmsituācijas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/296139

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties