Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,42 (12%)
Cena ar atlaidi*:
3,07
Pirkt
Identifikators:464360
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2006.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

External Analysis
Target market
Abercrombie and Fitch is one of today's most popular clothing companies that cater to American's youth culture. Abercrombie and Fitch clothing is worn by children and young adults, but is largely marketed to the college-age population. Abercrombie and Fitch have been in existence since 1892, beginning as an outdoors sporting goods supplier. Today, A&F stores can be found in malls across America and the A&F logo is easily seen on any high school or college campuses. Abercrombie and Fitch clothes are even worn by cast members of the hugely popu…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,29 €
Materiālu komplekts Nr. 1300490
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Abercrombie and Fitch - A Case Study”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/464360

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties