Man jau sen ir liels sapnis, pašai savs viesmīlības uzņēmums. Tāpēc arī nolēmu mācīties šajā nozarē, jo pēc manām domām katram viesmīlības uzņēmuma vadītājam ir jābūt zinošam visā no pašiem pamatiem, lai uzņēmums zeltu un plauktu, un lai klientiem būtu interese un velmē apmeklēt uzņēmumu. Uzņēmumam jābūt daudz funkcionālam, jo uzņēmumi, kuri darbojas tikai ar vienu ēdināšanu nav tik apmeklēti, kā uzņēmumi kur klienti var gan labi paēst, gan arī labi pavadīt laiku ar mīļotajiem cilvēkiem un draugiem, vienā vārdā relaksēties un aizmirst kaut nedaudz par savām problēmām. Šāda veida uzņēmumā ir jābūt arī ļoti labai gaisotnei darbinieku vidū, lai darbs ritētu uz priekšu un būtu kvalitatīvs. Priekšniecībai jābūt atsaucīgai un jāsaprot savi darbinieki, jo visi mēs esam tikai cilvēki. Arī darbiniekiem savā starpa jābūt draudzīgiem un atsaucīgiem, jāsaprot vienam otru, jo katram cilvēkam ir sava personība un darbā ir jārada tāda vide lai visi justos labi tad arī darbs ritēs uz priekšu.
Cik esmu pētījusi dažādas diagrammas un lasījusi dažādus rakstus par mūsdienu viesmīlības uzņēmumiem secinu to, ka mūsdienās viesmīlības uzņēmumi ļoti strauji attīstās, bet tiem tomēr ir ļoti daudz mīnusi, kaut gan nekad jau nekas nav ideāls. Uzņēmumu vadītāji lielākoties atver uzņēmumus jo cer uz to, ka tiks pie lielas peļņas, bet kā var iegūt lielu peļņu ja uzņēmums darbojas nekvalitatīvi. Ja klients ierodoties pirmo reizi ir neapmierināts, tālāk par to pastāsta saviem paziņām un tā rezultātā uzņēmums nevis plaukst, bet gan slīkst. Mīnus ir arī darbinieku kvalifikācija, jo lielākajai daļai darbinieku nav nepieciešamās kvalifikācijas, kas arī liecina par uzņēmuma nekvalitāti.
Bet mūsdienās ir parādījušies savi plusi, ir paaugstinātas algas un ir vairāk dažādu atvieglojumu. Bet plusam ir arī savs mīnus- nodokļi, kas ir ļoti lieli.
Pēc manām domām tiem kas vēlas atvērt savu uzņēmumu ir kārtīgi jāizvērtē savas iespējas, kāda uzņēmuma tipu vēlas atvērt, vietu kur vēlas atvērt un vel dažādus sīkumus, lai uzņēmums vārda tiešā nozīmē būtu kvalitatīvs un piesaistītu klientus.