Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,36 (11%)
Cena ar atlaidi*:
19,12
Pirkt
Identifikators:607599
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Ievads    6
1.1.  Mārketinga iekšējā vide    10
1.2.1.  Piegādātāji    13
1.2.2.  Starpnieki    14
1.2.3.  Patērētāji    14
1.2.4.  Konkurenti    15
1.2.5.  Masu saziņas līdzekļi    16
1.3.1.  Demogrāfiskā vide    16
1.3.2.  Ekonomiskā vide    17
1.3.3.  Ekoloģiskā Vide    17
1.3.4.  Zinātnes, tehnoloģiju vide    18
1.3.5.  Tiesiskā, politiskā vide    18
1.3.6.  Sociālās kultūras vide    19
1.4.  Mārketinga stratēģija    19
1.4.1.  Mārketinga stratēģijas veidi    20
1.4.2.  Mārketinga stratēģijas izvēli noteicošie faktori    22
2.  „Perkamkopa.lv” mārketinga vides raksturojums    23
2.1.  “Perkamkopa.lv” raksturojums    23
2.2.  “Perkamkopa.lv” misija, mērķi un stratēģija    25
2.3.  Uzņēmuma produktu sortiments    27
2.4.  „Perkamkopa.lv” iekšējās vides raksturojums    29
2.5.  „Perkamkopa.lv” ārējās vides raksturojums    30
2.6.  „Perkamkopa.lv” darbības SVID analīze    34
3.  Mārketinga pasākumu plāna izstrāde vietnes „perkamkopa.lv” attīstībai    39
  Secinājumi un priekšlikumi    52
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    56
  Pielikumi    58
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Mārketinga vide ir uzņēmumu darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot sev par labu vai meklēt iespējas, kā pielāgoties to ietekmei, lai īstenotu mārketinga mērķus.
2. Galvenie mārketinga stratēģijas izvēli noteicošie faktori ir klientu skaita palielināšana, darījuma vidējā apjoma palielināšana, kā arī atkārtota pirkuma biežuma palielināšana.
3. Kolektīvā iepirkšanās tas ir princips, pie kura vairākas personas apvienojas grupā, lai iegūtu vairumtirdzniecības atlaides precēm un pakalpojumiem.
4. Kolektīvās iepirkšanās vietņu starpā valda ļoti liela konkurence, un tas liek vietnes vadībai plānot jaunas iespējas, lai izceltos konkurentu vidū. Vietne „perkamkopa.lv” ir viens no tirgus līderiem kolektīvajās iepirkšanās vietņu vidū Latvijā, kas prasa sakārtotu mārketinga plānu un mārketinga aktivitāšu plānu turpmākajai vietnes veiksmīgai darbībai.
5. Katrs piedāvājums vietnē ir balstīts uz noteiktu mērķauditoriju un produkts tiek pozicionēts tieši šai cilvēku grupai, lai iegūtu pēc iespējas lielāku nopirkto kuponu skaitu, kas palielina gan piegādātāja peļņas iespējas, gan starpnieka – „perkamkopa.lv” - peļņu.
6. Veicot SVID analīzi, tika secināts, ka lielākie no trūkumiem ir tas, ka vietne nav paplašinājusies ar piedāvājumiem pat lielākajās Latvijas pilsētās. Lielākoties piedāvātie produkti ir balstīti uz Rīgas teritorijas robežām. Otrs vājais posms ir piedāvājumi nedēļas nogalēs. Klientiem katru dienu interesē jauni piedāvāju…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vietnes "perkamkopa.lv" mārketinga plāna izstrāde”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/607599

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties