Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
0,97 (13%)
Cena ar atlaidi*:
6,52
Pirkt
Identifikators:228328
Vērtējums:
Publicēts: 21.10.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Vides reklāma, tas veidi un būtība    8
1.1.  Reklāmas būtība, mērķi un uzdevumi    8
1.2.  Āra vides reklāma    9
1.3.  Iekštelpu vides reklāma    13
1.4.  Reklāmas ietekme uz patērētāju    15
1.5.  Reklāmas vizuālais noformējums    17
2.  Vides reklāma veikalā „Top Cosmetics”    23
2.1.  Uzņēmuma „Top Cosmetics” apraksts    23
2.2.  Āra vides reklāmas vērtējums uzņēmumā „Top Cosmetics”    25
2.3.  Iekštelpu vides reklāmas vērtējums uzņēmumā „Top Cosmetics”    30
2.4.  Uzņēmuma „Top Cosmetics” iekštelpu vides reklāma izstāde    37
3.  Vides reklāmas pilnveidošanas iespējas veiklā „Top Cosmetics”    39
3.1.  Patērētāju viedokļu izpēte    39
3.2.  Āra vides reklāmas pilnveidošanas iespējas    44
3.3.  Iekštelpu vides reklāmas pilnveidošanas iespējas    45
  Secinājumi un priešlikumi    49
  Izmantotās literatūras saraksts    51
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Svarīgākie faktori vides reklāmai tieši tirdzniecības vietās ir informēt, pārliecināt un atgādināt;
2. Atbilstošs krāsu salikums, skaidri saprotams teksts un ziņas sūtītājs ir vides reklāmas vizuālā noformējuma būtiskākie elementi;
3. Uzņēmums „Top Cosmetics” āra vides reklāmu izmanto minimāli, tā atrodas tikai uz ēkas fāsādes un uzņēmumā esošajā pagalmā;
4. Informācija par uzņēmumu „Top Cosmetics” nepietiekami sasniedz tiešo mērķauditoriju
– topošos un esošos skaistumkopšanas speciālistus;
5. Veikalā „Top Cosmetics” pieejamas apmācību iespējas ir papildus veids, ka uzņēmums var palielināt savu klientu loku. Audzēkni, apgūstot kādu skaistumkopšanas specialitāti,
kļūst pat tiešo uzņēmuma meērķauditoriju;
6. Veikalā „Top Cosmetics” tirdzniecības plauktos esošie reklāmas maketi, bukletu
turētājos un rāmjos, bieži vien ir izveidoti nepiemēroti. Tie nav saistoši, viegli uztverami un pamanāmi;
7. Pie veikala „Top Cosmetics” ēkas fasādes esošais video ekrāns, ka viens no
efektīvākajiem vides reklāmas objektiem, biezi vien nepilda savas funkcijas pilnvērtīgi, jo spožas saules apgaismojuma dēļ tajā nevar saskatīt esošo informāciju.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,55 €
Materiālu komplekts Nr. 1355456
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vides reklāmas izmantošanas iespējas skaistumkopšanas veikalā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/228328

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties