Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,58 (12%)
Cena ar atlaidi*:
18,90
Pirkt
Identifikators:489320
Vērtējums:
Publicēts: 26.08.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 31 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    7
1.  LATVIJAS REPUBLIKAS EKONOMIKAS SEKTORA – PĀRTĪKAS PRODUKTU TIRGUS TIRDZNIECĪBAS ANĀLIZE    8
1.1.  Tirdzniecības vēsturiska attīstība Latvijas Republikā    8
1.1.1.  Mazumtirdzniecība kā izpētes objekts    10
1.1.2.  Par mazumtirdzniecības apgrozījumu 2011.gada janvārī    11
1.2.  Mūsdienu pārtikas produktu pārdošanas tirgus dalībnieki un viņu raksturojums    12
1.3.  Konkurences attiecību specifika starp pārtikas produktu tirdzniecības sektora dalībniekiem    15
2.  LOJALITĀTE KĀ MŪSDIENU MENEDŽMENTA PAMATS MAZUMTIRDZNIECĪBAS SFĒRĀ    20
2.1.  Lojalitātes kompleksa sastāvdaļas uzņēmumā    20
2.1.1.  Lojalitātes programmas darbības shēma    22
2.2.  Patērētāju lojalitāte kā mazumtirdzniecības uzņēmuma panākumu pamats    24
2.2.1.  Lojāla klienta vērtība no ekonomikas viedokļa    25
2.3.  Patērētāju piesaistīšana ar tirdzniecības zāles platības izmantošanu    28
2.3.1.  Preču grupu sadalīšana    29
2.3.2.  Plānagramma    30
3.  T/C “RIMI” DARBĪBAS NOVĒRTĒJUMS    32
3.1.  Uzņēmuma SIA “RIMI Latvia” vispārīgs raksturojums    32
3.1.1.  Uzņēmuma „RIMI Baltic” veikalu tirdzniecības tīkls    33
3.1.2.  Nozīmīgākie „Rimi Latvia” notikumi    35
3.1.3.  Rimi Baltic grupas veikalu pārdošanas apjoms 2009. - 2010. gadā.    37
3.2.  T/centra “RIMI” darba raksturojums    39
3.2.1.  Klientu piesaistīšanas veidi    39
3.3.  Lojalitātes programmas uzņēmumā    40
3.3.1 .  Mans Rimi” lojalitātes programma Rimi veikalos    40
3.3.2.  Lojalitātes kompānija Pyrex Rimi veikalā    44
3.4.  Priekšlikumitirdzniecības uzņēmuma darbības uzlabošanai    44
  NOBEIGUMS    47
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI    48
Darba fragmentsAizvērt

1.LATVIJAS REPUBLIKAS EKONOMIKAS SEKTORA – PĀRTĪKAS PRODUKTU TIRGUS TIRDZNIECĪBAS ANĀLIZE
1.1 Tirdzniecības vēsturiska attīstība Latvijas Republikā
Kā sludina mūsu Latvijas vēsture, tirdzniecība (protams, kā parasta maiņa) izcēlusies aptuveni pirmajā gadu tūkstotī pirms mūsu ēras. Parādās dzelzs priekšmeti, kas tika saņemti jau tirdzniecības maiņas rezultātā. Dzels darba rīki bija daudz labāki par akmens un bronzas rīkiem. Pakāpeniski palielinājās aramzemju teritorijas un audzis ganāmpulku skaits. Būtiskas pārmaiņas notikušas ražošanas un sabiedriskajās attiecībās. Uzstājās pāreja no patērētāju biedrības uz ražotāju biedrību. Vīrieši kļuvuši par galvenajiem pārtīkas apgādniekiem un krājējiem. Viņi lauzīja celmus, kopa zemi, ganīja lopus, nodarbojās ar metālu apstrādi, tirgošanu, apsargāja apmetnes. [1]
Х.—XII. gadsimtos Latvijas iedzīvotāju pamatdarbība bija zemkopība. Govis deva cilvēkiem pienu, gaļu un ādas. No aitādas ražoja apģērbus, aitu gaļu izmantoja uzturā. Bet par pamata gaļas dzīvniekiem bija cūkas. Attīstoties visām saimnieciskas dzīves jomām paplašinājās tirdzniecības sakari. …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Tirdzniecības uzņēmuma menedžments uz lojalitātes pamata”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/489320

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties