Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,85 (13%)
Cena ar atlaidi*:
12,35
Pirkt
Identifikators:369038
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 72 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Teorētiskais apraksts par starpprofesionāļu komandu un vardarbību kā sociālu problēmu    9
1.1.  Vardarbība, tās veidi un formas    9
1.2.  Pusaudžu vecpumposma attīstības īpatnības    11
1.3.  Ģimenes un skolas sadarbība personības socializācijas procesā    15
1.3.1.  Ģimenes loma bērna socializācijas procesā    16
1.3.2.  Izglītības iestādes loma skolēna socializācijas procesā    19
1.3.3.  Ģimenes un skolas sadarbības nozīme    20
1.4.  Fiziskās un psiholoģiskās vides ietekme uz vardarbību veicinošu uzvedību    24
1.5.  Likumdošana un rehabilitācijas iespējas skolēniem ar vardarbīgu uzvedību    28
1.6.  Starpinstitucionālā un starpprofesionālā sadarbība komandas darbā sociālās problēmas mazināšanā    34
1.6.1.  Starpprofesionāļu komandas izveides nozīme vardarbības kā sociālās problēma mazināšanā    34
1.6.2.  Sociālā darbinieka un sociālā pedagoga kompetences darbā ar skolēniem ar vardarbīgu uzvedību    39
1.6.3.  Speciālistu kompetences skolēnu vardarbības seku mazināšanā un novēršanā    45
2.  Empīriskais pētījums par starpprofesionāļu darbību vardarbības mazināšanai skolā    48
3.  Modelējošā daļa    63
3.1.  Priekšlikumi vardarbības mazināšanai skolēnu vidū    63
3.2.  Izglītojošā pasākuma sociālā darba speciālistam nepieciešamā metodiskā materāla izveide    69
  Nobeigums    73
  Izmantotā literatūra    74
  Pielikumi    78
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1 Visi aptaujātie - skolēni, skolas pedagogs, skolas psihologs, sociālais pedagogs, sociālie darbinieki - atzīst, ka skolēnu vidū ir vardarbība.
2 Skola pedagogs informē vecākus, ja izglītības iestādē ir vardarbības gadījums, speciālisti meklē risinājumu.
3 Viens no skolēnu vardarbības mazināšanas šķēršļiem ir vecāku nevēlēšanās informēt par vardarbības gadījumiem mājās.
4 Ar pusaudžiem, kuri nav sociāla dienesta redzeslokā, un kuriem ir vērojama vardarbīga uzvedība, izglītības iestādē strādā sociālais pedagogs.
5 Pusaudži ar vardarbīgu uzvedību, kuri ir sociālā dienesta redzeslokā, nāk no disfunkcionālām ģimenēm. Ar šo bērnu vecākiem strādā sociālais darbinieks. Šie skolēni ir saņēmusi rehabilitāciju krīzes centrā vai dzīvesvietā.
6 Speciālisti strādā ar pusaudžiem, kuriem ir vardarbīga uzvedība.
7 Valstiskā līmenī jāpilnveido likumdošana, kas būtu saistoša speciālistiem darbā ar pusaudžiem vardarbības veicējiem.
8 Novada Sociālajā dienestā būtu nepieciešami šādi speciālisti – psihiatrs un psihoterapeits.
9 Sociālā darba speciālisti – sociālais darbinieks ar ģimeni, sociālais pedagogs ar bērniem - veic preventīvo darbu, ar mērķi mazināt vardarbības iespējamību skolēna fiziskajā vidē.
10 Izveidotais izglītojoša pasākuma metodiskais materiāls veicinās skolēnu vecākus veidot pozitīvu psiholoģisko vidi dzīvesvietā, risināt konfliktus nevardarbīgā veidā, tādejādi mazinot vardarbības esamību.
11 Izveidotais izglītojošais pasākums skolēniem veicinās risināt konfliktus nevardarbīgā veida.
12 Veicot pētījumu, autorei radās priekšlikums veikt citu pētījumu - Pielietojot dažādus pasākumus pusaudžiem, ar mērķi uzlabot savstarpējo saskarsmi, tādejādi mazinot vardarbību skolēnu vidū, izvērtēt šo pasākumu efektivitāti noteiktā laika posmā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,91 €
Materiālu komplekts Nr. 1355483
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starpprofesionāļu un ģimenes darbība skolēnu vardarbības mazināšanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/369038

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties