Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,01 (14%)
Cena ar atlaidi*:
18,47
Pirkt
Identifikators:332419
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.09.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2004.g. - 2014.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  LITERATŪRAS APSKATS    7
1.1.  Sociālo tīklu raksturojums    7
1.1.1.  Sociālo tīklu, sociālo mediju un sociālās platformas jēdziens    8
1.1.2.  Sociālo tīklu attīstība    10
1.1.3.  Sociālo tīklu veidi    12
1.2.  Sociālie tīkli kā mārketinga instruments    13
1.2.1.  Uzņēmumu aktivitāte sociālajos tīklos    14
1.2.2.  Sabiedriskās attiecības tiešsaistē    16
1.2.3.  Google mārketings    17
1.2.4.  Efektīva sociālo tīklu lietošana    20
1.3.  Viesnīcas produkta virzīšana sociālajos tīklos    23
1.4.  Likumdošana, kas regulē produkta virzīšanu interneta vidē    29
2.  PĒTĪJUMA METODOLOĢIJA    31
3.  PĒTNIECISKĀ DAĻA    33
3.1.  Vispārējās ziņas par uzņēmumu    33
3.1.1.  Uzņēmuma „Radi un draugi” atrašanās vieta un darbības raksturojums    33
3.1.2.  Uzņēmuma piedāvāto produktu un pakalpojumu raksturojums    34
3.1.3.  Viesnīcas „Radi un draugi” SVID analīze    36
3.2.  Viesnīcas „Radi un draugi” mārketinga aktivitātes interneta kanālos    41
3.2.1.  Mājas lapa    44
3.2.2.  Sociālie tīkli    47
3.2.3.  Tiešsaistes rezervēšanas sistēmas ar sociālo tīklu funkcijām    52
3.3.  Ekspertu viedoklis par sociālo tīklu perspektīvām    55
3.4.  Attīstības stratēģija viesnīcas „Radi un draugi” produkta virzībai sociālajos tīklos    58
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    62
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN INFORMĀCIJAS AVOTI    63
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Sociālie mediji, kā, piemēram, Facebook.com, Draugiem.lv un citi, ir paplašinājuši savas tehnoloģiskās iespējas, kļūstot par sociālajiem tīkliem;
2. Sociālie tīkli ne-tiešsaistē eksistē tādā pašā apmērā kā tiešsaistē pēc to kopīgajām interesēm;
3. Tiešsaistē uzņēmumi nokļūst vienādās pozīcijās, jo mazi, jauni uzņēmumi var izskatīties krietni lielāki un veiksmīgāki, ja tiem ir meklētājprogrammai atbilstoša mājas lapa;
4. Sociālie tīkli vairāk veicina uzņēmuma tēla novērtējumu, nevis tiešos pārdošanas rezultātus;
5. Par uzticamākajiem avotiem saistībā ar viesnīcām un viesu atsauksmēm, cilvēki uzskata sociālos tīklus, salīdzinājumā ar mājas lapas atsauksmēm;
6. Nevajadzētu veidot profilu sociālajos tīklos tikai tāpēc, lai tur būtu, jo neaktīvs profils rada sliktu priekšstatu par uzņēmuma tēlu;
7. Sociālie tīkli ir ilgtermiņa ieguldījums, jo noturēt „sekotājus” ir grūtāk, nekā viņus piesaistīt;
8. Efektīvai darbībai sociālajos tīklos ir nepieciešams atsevišķs, zinošs šajā jomā, darbinieks, kurš aktīvi komunicē sociālajos tīklos;
9. Aktivitātēm sociālajos tīklos ir jābūt nepārtrauktām;
10. Jo aktīvāk uzņēmums komunicē sociālajos tīklos, jo augstākās pozīcijās tas atrodas meklētājprogrammā;
11. Var mazāk pievērst uzmanību dizainam, bet vairāk fokusēties uz ievietotās ziņas oriģinalitāti;

PRIEKŠLIKUMI
1. Pieņemt darbā interneta mārketinga speciālistu.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sociālo tīklu loma viesnīcas produkta pārdošanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/332419

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties