Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,78 (12%)
Cena ar atlaidi*:
5,71
Pirkt
Identifikators:217973
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
  Mobinga jēdziena skaidrojums sākumskolas kontekstā   
2.  Skolas iespējas mobinga mazināšanā   
2.1.  Pedagogu iespējas mobinga mazināšanā   
2.2.  Pozitīvas skolas vides nozīme mobinga mazināšanā   
2.3.  Skolas un vecāku sadarbības iespējas mobinga mazināšanā   
3.  Sociālā pedagoga iespējas mobinga mazināšanā sākumskolā   
3.1.  Skolas sociālā pedagoga darbības vispārējs raksturojums   
3.2.  Sociālā pedagoga profilaktiskā darbība mobinga mazināšanā   
3.3.  Sociālā pedagoga ieteikumi mobinga mazināšanai sākumskolā   
  Nobeigums   
Darba fragmentsAizvērt

Bērni visā pasaulē, arī Latvijā cieš no mobinga savu vienaudžu vidū. Psiholoģiskā un fiziskā vardarbība skolās diemžēl ir ļoti izplatīta. Gadījumi ir līdzīgi, tomēr katrs no tiem ir individuāls. Bērni, un it īpaši pusaudži, mēdz būt cietsirdīgi. Viņi visu mēra pēc savas mērauklas, jo viņiem vēl nav pietiekamas dzīves pieredzes un zināšanu par cilvēku savstarpējām attiecībām, par dažādu dzīves situāciju cēloņiem un sekām, par iespēju risināt konfliktus nevardarbīgā veidā. Ikvienam ir zināmi tādi sarunvalodā lietoti jēdzieni kā „apcelšana”, „ņirgāšanās”, „pāri darīšana”. Šobrīd ir izveidojies pilns iemeslu komplekts, kas padara daudzus bērnus par iespējamiem mobinga upuriem. Tas ir vecāku uzmanības trūkums, nepilnās ģimenes, mazattīstīti sociālie dienesti, pārgurušie un nomāktie skolotāji, kuriem bieži vien pietrūkst laika un spēka mājasdarbu labošanai, lai vēl pievērstos skolēnu savstarpējo attiecību novērošanai. Arī tehnoloģiskā attīstība pieder pie šiem faktoriem. Internets, kas nereti rada plaisu starp bērniem un vecākiem, jo vecāki nesaprot bērna apmātību ar datoru. Ja bērni aug nesaprasti un „savā vaļā”, tad valda arī savvaļas likums: izdzīvo stiprākais. Visi šie faktori veicina mobingu.
Sekas, ko rada mobings, var iespaidot bērna dzīves uztveri, attīstību un personības veidošanos. Tas galvenokārt izraisa psiholoģiskas un emocionālas problēmas, bet mobinga sekas var būt arī fiziski miesas bojājumi un traumas. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sociālā pedagoga loma mobinga mazināšanā sākumskolas klasēs”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/217973

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties