Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,13 (15%)
Cena ar atlaidi*:
12,07
Pirkt
Identifikators:426641
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
  Terminu skaidrojums    14
1.  Sociālās deprivācijas teorētiskie aspekti    15
1.1.  Deprivācijas jēdziens un veidi    15
1.2.  Sociālās deprivācijas jēdziena analīze    17
1.3.  Sociālās deprivācijas riski un sekas    20
2.  Sociālā pedagoga darbs ar skolas vecuma bērniem    27
2.1.  Sociālā pedagoga profesionālās kompetences    28
2.2.  Skolas vecuma bērnu attīstības īpatnības    32
2.3.  Sociālās deprivācijas riski skolas vecuma bērniem    35
3.  Normatīvo aktu analīze tēmas kontekstā    41
4.  Sociālās deprivācijas risku analīze Salacgrīvas pilsētā ar lauku teritoriju    47
4.1.  Salacgrīvas pilsētas ar lauku teritoriju vispārējās attīstības problēmas    47
4.2.  Fokusa grupas rezultātu analīze    49
5.  Sociālā pedagoga darbības analīze Salacgrīvas vidusskolā    54
6.  Sociālā pedagoga darbības programma darbam ar sociālās deprivācijas riskam pakļautajiem bērniem un viņu ģimenēm    61
  Nobeigums    71
  Anotācija    73
  Izmantotās literatūras saraksts    75
  Pielikumi    77
Darba fragmentsAizvērt

Iekšējā pasaule ietekmē un nosaka to, kā cilvēks izturas un uzvedas. Mums visiem ir dabīga vēlme būt veiksmīgiem un justies labi. Pētījums pēc pētījuma pierāda, ka veseli, laimīgi un par sevi pārliecināti bērni, izaug stabilās ģimenēs, kurās abi vecāki bērniem veltījuši lielu daļu sava laika, uzmanības, gādības un mīlestības. Ģimene ir nozīmīgākā socializācijas vide, jo tieši šeit indivīds gūst pirmo sociālās mijiedarbības pieredzi. Tā ir divu cilvēku savienība, kas veidota uz savstarpējas mīlestības un cieņas pamatiem, kurā tiek radīta sapratnes un atbalsta atmosfēra bērniem. Ģimene ir katras valsts pamats un sabiedrības mugurkauls, pati senākā no sociālajiem institūtiem.
Pirmais un pats svarīgākais ir saticīga ģimene, labas laulāto attiecības. Tās ir pamatattiecības, kuras nosaka bērnu un vecāku saskarsmi. No ģimenes saišu stipruma lielā mērā atkarīgas bērnu un vecāku attiecības, savstarpējie atbalsti un pašu bērnu drošība.
Bērni ir atkarīgi no pieaugušajiem, tāpēc viņiem ir nepieciešama gādība, rūpes un aizsardzība no vecāku puses. Ģimene, kuras struktūra un attiecības ir bojātas, ģimenes dzīvē radušās problēmas, atrisināt nespēj. Ar laiku šādā ģimenē rodas psiholoģiskā spriedze, kurai ir tendence pastiprināties. [11]
Latvijas, demokrātiskas valsts, mērķis ir augt un attīstīties, tās pamats ir stipras, stabilas ģimenes. Viens no galvenajiem uzdevumiem ir izveidot ģimenes atbalsta politiku demogrāfiskas situācijas uzlabošanai.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1250401
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sociālā pedagoga darbs ar bērniem, kas pakļauti sociālās deprivācijas riskam Salacgrīvas vidusskolā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/426641

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties