Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:641736
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Anotācija    6
  Анотация    7
1.1.  Garīgās attīstības traucējumu ietekme uz izziņas darbību    9
2.1.  Pētījuma metodikas raksturojums    27
2.2.  Pētāmās grupas skolēnu vispārējs raksturojums    27
2.3.  Propedeitiskā perioda norises plānojums un saturs    29
2.5.  Skolēnu praktiskā darbība un tās izvērtējums    34
2.6.  Praktiskā pētījuma iegūtās informācijas analīze un vērtējums    39
2.7.  Praktiskās daļas secinājumi    44
  Secinājumi    45
  Izmantotās literatūras saraksts    47
  Pielikumi    48
Darba fragmentsAizvērt

Izziņas interešu problēma ir viena no aktuālākajām problēmām. Šodien izglītības mērķi liek izvēlēties aktīvu izziņas procesu veicinošas metodes, kas attīsta gan prasmes mācīties, gan arī prasmes sevi novērtēt un kontrolēt, sadarboties ar citiem, uzklausīt atšķirīgu viedokli. Izziņas aktivitāte plaši tiek pētīta kontekstā ar skolēnu daudzveidību, kas ļauj radoši strādājošiem skolotājiem sekmīgi veidot un attīstīt skolēnu intereses, bagātināt skolēnu personību, audzināt aktīvu attieksmi pret dzīvi.
Šodien personības audzināšanas stratēģiju un taktiku nosaka humāna attieksme pret cilvēku. Humāna izglītība nozīmē palīdzēt attīstīties vispusīgai personībai, kas gatava veiksmīgai dzīves darbībai un prot mācīties: atrast nepieciešamo informāciju, izmantot dažādus informācijas avotus, spriest, lemt, domāt.
Mēs zinām, ka ir daudz bērnu, kas nevar mācīties tik labi, kā masu skolās. Mums ir jāpieņem bērni viegliem ar garīgās attīstības traucējumiem tādi, kādi viņi ir, jo bojājumi centrālajā nervu sistēmā nosaka visu primāro izziņas procesu kavējumu, līdz ar to viņi ir gausāki, dominē konkrētā domāšana, ir uztveres un iztēles grūtības, valoda attīstās lēnāk un vēl citas problēmas. Šādu bērnu skolas sākšanai nepieciešama ievirze skolā, tādēļ speciālajās skolās ir ieviests Propedeitiskais periods, kas ilgst apmēram 4 līdz 8 nedēļas.
Iepazīstoties ar speciālās izglītības metodiķu I.Freimaņa, M.Perovas, J.Menča, I.Cines, A.Lopatinas u.c. autoru darbiem, kuri apkopojuši pētījumus par matemātisko priekšstatu veidošanu, iemaņu nostiprināšanu ar didaktisko rotaļu un rotaļu elementu palīdzību, iespējams mērķtiecīgāk aktivizēt skolēnu ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem izziņas darbību, nostiprināt viņu matemātiskās zināšanas, prasmes un iemaņas, attīstīt viņos noteiktas intelektuālas darbības vispārīgas prasmes, rosināt viņu interesi par matemātisko priekšstatu, kā arī realizēt audzināšanas uzdevumus atbilstoši mācību programmai.
Matemātikai ir liela nozīme mācot audzinot un sagatavojot praktiskam darbam skolēnus ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem. Tāpēc speciālajās skolās mācību plānā matemātikai ierādīta nozīmīga vieta citu vispārizglītojošo priekšmetu vidū.
Diplomdarba tēma - „Skolēnu ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem sagatavošana matemātikas apguvei propedeitiskajā periodā 1. klasē.”
Pētījuma objekts – izziņas aktivitātes radīšana matemātikas stundās.
Pētījuma priekšmets – didaktisko spēļu nozīme propedeitiskajā periodā speciālajās skolās izziņas intereses veidošanas procesā.
Diplomdarba mērķis - izpētīt propedeitiskā perioda nozīmību un aktualizēt tā nepieciešamību sekmīgai matemātikas mācīšanai.
Uzdevumi:
1.Izpētīt didaktisko spēļu nozīmi matemātikas ieinteresētībā propedeitiskajā periodā.
2.Apkopot izziņas intereses kritērijus un izpētīt izziņas intereses veidošanās iespējas nodarbību laikā.
3.Veidot pieredzes apkopojumu par izziņas intereses veidošanu matemātikā propedeitiskajā periodā.
4.Izvērtēt pētījuma rezultātus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Skolēnu ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem sagatavošana matemātikas apguvei”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/641736

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties