Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,87 (18%)
Cena ar atlaidi*:
17,61
Pirkt
Identifikators:123270
Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 39 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2012.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Anotācija    3
  AnnotationENG    5
1.  Mārketinga vadība mūsdienu biznesa apstākļos    7
1.1.  Mārketings mūsdienu biznesā    7
1.2.  Mārketinga pētījumi un to tehnoloģijas    9
1.3.  Firmas konkurētspēja un tās palielināšana, pateicoties mārketinga pētījumiem    15
2.  Skaistumkopšanas salona “Savanna” izpēte konkurences tirgus apstākļos    28
2.1.  Skaistumkopšanas salona “Savanna” apraksts    28
2.2.  Skaistumkopšanas salona “Savanna” sortimenta izpēte    38
2.3.  Makrofaktoru un to ietekmes uz skaistumkopšanas salona “Savanna” darbu izpēte    41
2.4.  Skaistumkopšanas salona “Savanna” konkurentu izpēte    44
  Secinājumi un priekšlikumi    58
  Izmantotas literatūras un avotu saraksts    62
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Darba autores veiktie pētījumi ļauj secināt:
1. Skaistumkopšanas salons “Savanna” atrodas spēcīgas konkurences apstākļos, bet ieņem stabilu stāvokli Daugavpils skaistumkopšanas salonu vidū
2.Mārketinga pētījumi noteica, ka skaistumkopšanas salona “Savanna” reklāma neatšķiras no citu salonu reklāmas
3.Bostonas matricas analīze parādīja, ka:
• prece “zvaigzne” ir sporta zāles pakalpojumi, apmeklētāju skaits strauji palielinās
• prece “grūtie bērni” ir kosmetologa un masāžas pakalpojumi. Tirgus daļa ir maza, bet ir iespējamas lielas izaugsmes iespējas
• prece ”slaucama govs” ir friziera pakalpojumi - galvenais ienākumu avots
• prece ”suns” ir solārijs, turku pirts. Šie pakalpojumi ir vai nu jāuzlabo, vai jāizņem no apgrozības.
4.PEST analīze parādīja, ka:
• lielāka makro faktoru daļa negatīvi ietekmē skaistumkopšanas salona darbību, no sešpadsmit faktoriem tikai četri labvēlīgi ietekmē salona darbību .
5.Konkurentu analīze parādīja, ka skaistumkopšanas salons “Savanna” starp konkurentiem ieņem stabilu pozīciju un salonu tirgus kartē ieņem pirmo vietu
6. Anketēšana parādīja, ka salona klienti ir cilvēki ar augstu ienākumi līmeni, kuri var atļauties dārgus pakalpojumus.
7. Skaistumkopšanas salonam “Savanna” noteikti ir jākontrolē, jāuzlabo visu 7P mārketinga- mikss, lai stabili noturētos Latgales tirgū un kļūtu par stabilu, augošu, konkurētspējīgu uzņēmumu.
8. SVID-analīze parādīja, ka skaistumkopšanas salonam “Savanna” piemīt stiprās puses, pateicoties kurām uzņēmums var pretoties nelabvēlīgajai ārējās vides ietekmei. Skaistumkopšanas salons atrodas Daugavpils pilsētas centrā, tas ir viegli atrodams gan iedzīvotājiem, kuri dzīvo salona tuvumā, gan cilvēkiem no citiem rajoniem, kuri dažu iemeslu dēļ atbrauc uz centru. Skaistumkopšanas salons „Savanna” piedāvā plašu pakalpojumu spektru, kurš apmierina dažādu patērētāju kategoriju (no bērna līdz padzīvojošiem cilvēkiem) prasības. Uzņēmums „Savanna” ir spējīgs piedāvāt augsti kvalitatīvu produktu, pateicoties jaunākā aprīkojuma izmantošanai, kas atbilst pašiem mūsdienīgākajiem un aktuālākajiem tirgus virzieniem. Skaistumkopšanas salons rūpējas par saviem darbiniekiem, kas ir izpaužas kā personāla izglītības bāzes līmeņa paaugstināšana.
Balstoties uz iepriekš minētajiem secinājumiem, bakalaura darba autore uzskata par iespējamo noformulēt sekojosus priekšliumus:
1. Lai palielinātu skaistumkopšanas salona "Savanna" klientu skaitu, būtu nepieciešams nodrošināt pakalpojumu sniegšanu cilvēkiem, kuru ienākumu līmenis ir zemāks par vidējo, jo uz doto laika periodu Latvijas iedzīvotāju lielākai daļai pastāv finansiālas grūtības.
2. Salonam biežāk jāatjauno sava interneta mājas lapu, jāpiedāvā akcijas un atlaides pakalpojumiem tādās portālos kā www.gudriem.lv, jo pēdēja laikā tas ir kļuvis ļoti populāri.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −41,99 €
Materiālu komplekts Nr. 1329535
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Skaistumkopšanas salona "Savanna" mārketinga politikas izpēte un izstrādāšana konkurences apstākļos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/123270

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties