Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:191244
 
Vērtējums:
Publicēts: 05.03.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  MERČENDAIZINGS UN PĀRDOŠANA    7
1.1.  Merčendaizinga būtība, vēsture un attīstība    8
1.2.  Merčendaizinga mērķi un uzdevumi    9
1.3.  Preču izvietošana tirdzniecības zālē    10
1.4.  Vizuālās komunikācijas jēdziens un elementi    13
1.4.1.  Vizuālās komunikācijas jēdziens    14
1.4.2.  Uzņēmuma vizuālās komunikācijas elementi    15
1.4.3.  Krāsu nozīmes vizuālā komunikācijā    16
1.4.4.  Formas un krāsas atbilstība    18
1.4.5.  Attēli vizuālajā komunikācijā    19
1.4.6.  Vizuālās komunikācijas nozīme uzņēmuma attīstībā    20
2.  SIA ZetCOM MERČENDAIZINGA IZVĒRTĒJUMS    22
2.1.  SIA ZetCOM raksturojums    22
2.1.1.  SIA ZetCOM darbības virzieni    23
2.1.2.  SIA ZetCom pārdošanas daļa    24
2.2.  Zīmola Amigo raksturojums    25
2.2.1.  Zīmola Amigo mērķauditorijas segmenti    27
2.2.2.  Zīmola Amigo komunikācijas raksturojums un stratēģija    28
2.3.  Reklāmu kampaņas materiāli    30
3.  SIA ZetCOM MERČENDAIZINGA PILNVEIDOŠANA    34
3.1.  SIA ZetCOM merčendaizinga efektivitātes izvērtējums    34
3.2.  Intervijas rezultātu apkopojums un analīze    35
3.3.  SIA ZetCOM merčendaizinga pilnveidošanas iespējas    38
  SECINĀJUMI    40
  PRIEKŠLIKUMI    41
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    42
  Pielikums    43
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Darba izstrādes procesā, autoram ir izdevies sasniegt izvirzīto darba mērķi un izpildīt darba izvirzītos uzdevumus. Tā rezultātā ir izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Merčendaizings ir preču sagatavošana mazumtirdzniecībai, tas ir pasākumu kopums pircēja uzmanības piesaistīšanai, preču izvietošana tirdzniecības zālē, tirdzniecības vietas noformēšana, reklāmas plakātu un prospektu izvietošana. Merčendaizings ir mārketinga komunikāciju komplekss tirdzniecības zālē, kas ir vērsts uz kāda produkta virzīšanu.
2. Merčendaizinga galvenais uzdevums ir panākt, lai pircējs iegādājas pēc iespējas vairāk preču, patērējot minimumu laika un tirdzniecības personāla palīdzību.
3. Zīmola stratēģijai ir būtiska loma uz ilgtermiņa attīstību orientētā biznesā un vienota stratēģija ir sevišķi būtiska tieši telekomunikāciju jomā kurā darbojas pētāmais uzņēmums, jo šai jomā valda liela konkurence.
4. Mērķauditorijas segmentēšana ir neatņemama zīmolu komunikācijas stratēģijas sastāvdaļa un pētāmais uzņēmums ir pirmais no telekomunikāciju uzņēmumiem, kas sāka uzrunāt tieši ģimenes un sīkāk tieši jauniešu un senioru mērķauditorijas.
5. Zīmola Amigo primārā mērķauditorija ir Latvijas ģimenes un daudzbērnu ģimenes. Zīmola sekundārā mērķauditorija ir Latvijā dzīvojošie seniori un jaunieši.
6. Attīstot kopējo uzņēmuma vizuālo komunikāciju, par pamatu ir jāņem uzņēmuma zīmola vizuālais risinājums, vēstījums un komunikācijas vadlīnijas, kā arī jāņem vērā sasniedzamās mērķauditorijas īpatnības.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties