Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,87 (18%)
Cena ar atlaidi*:
17,61
Pirkt
Identifikators:794350
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 42 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2013.g. - 2015.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Konkurētspējas jēdziens    7
1.1.  Konkurētspējīgo priekšrocību radīšana    11
1.2.  Inovāciju loma konkurētspējas attīstībā    14
1.3.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides raksturojums    17
2.  SIA „Priedaine N” darbības raksturojums    23
2.1.  SIA „Priedaine N” iekšējā un ārējā vide    26
2.2.  Kokapstrādes nozares izvērtējums    37
3.  SIA „Priedaine N” konkurētspēja un attīstības iespējas Latvijā    40
3.1.  Klientu aptaujas rezultātu analīze    45
3.2.  Konkurentu analīze    49
3.3.  SIA”Priedaine N” jaunievedumu izveide    52
  Secinājumi    56
  Priekšlikumi    57
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    58
  Pielikumi    60
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi


1. Konkurence ir tirgus ekonomikas neatņemama sastāvdaļa, galvenais stimuls attīstīt ražošanu (pakalpojumus), efektīvi saimniekot.
2. Konkurētspējas pamatā ir inovatīva domāšana.
3. Inovācijas būtība un mērķis ir ieviest ko jaunu, kas optimizētu uzņēmuma darbību.
4.Uzņēmums SIA „Priedaine N” darbojas kokapstrādes nozarē, kas ir viena no lielākajām Latvijas rūpniecības nozarēm.
5.SIA „ Priedaine N” īpašniekam dibinot uzņēmumu, viens no galvenajiem motīviem ir darbība nozarē, kurā ir perspektīvas un lielas izaugsmes iespējas.
6.Kokapstrāde ir uzskatāma par augsta riska nozari attiecībā uz darba aizsardzību, tādēļ šajā nozarē svarīgs ir darba aizsardzības likums.
7.SIA „Priedaine N” uzņēmums ir ieguvis FSC sertifikātu, kas dod garantiju klientiem, ka produkts ir kvalitatīvs.
8.SIA „Priedaine N” SVID analīze parāda uzņēmuma iespējas attīstīties, kā arī draudus un vājās puses pie kurām jāpiestrādā.
9.SIA „Priedaine N” ārējās vides ietekme ir jūtama visos tā raksturojošajos vides elementos.
10. Uzņēmuma darbs tiek organizēts efektīvi par, ko liecina fakts, ka uzņēmums ar katru gadu palielina savu apgrozījumu, nemainoties darbinieku skaitam.
11. Klientu aptauja parāda to, ka uzņēmumam jāpiestrādā pie savas cenu politikas un jāpiedomā par klientu informēšanas iespējām.
12.Uzņēmuma salīdzinājums ar konkurentiem parāda tos konkurētspējas elementus ar kuriem tas ir pārāks vai tieši otrādi atpaliek no tiem.
13.SIA „Priedaine N” ir pilnveides iespējas nākotnē izstrādājot jaunu produkciju – kokskaidu briketes.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Priedaine N" konkurētspējas analīze un attīstības iespējas Latvijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/794350

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties