Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,01 (14%)
Cena ar atlaidi*:
18,47
Pirkt
Identifikators:100640
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācijas   
  Atslēgvārdi   
1.  Personāla vadības lomas un funkcijas uzņēmumos   
1.1.  Personāla vadības būtība un loma uzņēmuma mērķu sasniegšanā   
1.2.  Uzņēmumu vadība   
2.  Personāla politika un stratēģija   
2.1.  Personāla plānošana   
2.2.  Personāla atlase   
2.3.  Personāla adaptācija un apmacība   
2.4.  Personāla novērtēšana   
2.5.  Personāla motivēšana   
2.6.  Personāla kontrole   
3.  SIA „Park Hotel” uzņēmuma personāla vadīšanas procesa analīze   
3.1.  SIA „Park Hotel” vēsture un apraksts   
3.2.  Personāla vadības procesi SIA “Park Hotel”   
3.3.  Personāla anketēšanās analīze   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts   
  Pielikumi   
Darba fragmentsAizvērt


SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI

Bakalaura darbs tika izstrādāts ar mērķi izpētīt un izanalizēt SIA “Park Hotel” personāla vadības darbību un noteikt priekšrocības, kas paaugstina viesnīcas konkurētspēju, ka arī izstrādāt priekšlikumus personāla vadīšanas procesa efektivitātes uzlabošanai, balstoties uz vadītāja un darbinieku viedokļiem.
Darba autore darba gaitā, apstrādājot informāciju, nonāca pie vairākiem secinājumiem saistībā ar izpētīto personāla vadīšanas procesu MARITIM Park Hotel Riga darbībā, kā arī izstrādāja priekšlikumus tā pilnveidei.
1. Mūsdienu tirgus mainās. Ja uzņēmumu vadītāji nepiemērosies šīm izmaiņām savus darbiniekus, pastāv iespēja zaudēt apkalpošanas servisa kvalitāti.
2. Darbinieku apmācība un kvalifikācijas celšana ir viena no svarīgākajām modernas viesnīcas attīstības dimensijām, kas sniedz plašas iespējas gan optimizēt resursus, gan panākt augstāku servisa kvalitāti, līdz ar to sasniegt izvirzītās uzņēmuma stratēģijas.
3. Personāla vadīšanas process prasa ļoti precīzi plānotas atbalstošās aktivitātes, pretējā gadījumā šī procesa ieviešana negūs rezultātus.
4. Kvalitatīvs personāla vadīšanas process uzņēmumā ir iespējams tikai tad, kad darbinieki izglītojas par jaunām tendencēm, maina domāšanu un uzdrošinās izmēģināt kaut ko jaunu – apmeklē kvalifikācijas celšanas kursus, seminārus, apmācības, nevis reaģēt uz notiekošo un rīkoties tikai tad, kad ir piespiedusi situācija. Darba tirgus strauji attīstās un svarīgi ir izmantot visus iespējamos resursus. Arī 90 % aptaujāto respondents atzīst, ka apmācības ir būtiska darba procesa sastāvdaļa darba efektivitātes paaugstināšanai.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Park Hotel" personāla vadīšanas procesa pilnveide”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/100640

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties