Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:156178
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.07.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Personāla motivācijas teorētiskie aspekti    9
1.1.  Motivācijas teorijas    9
1.2.  Atalgojuma nozīme motivēšanā    20
2.  Autoservisa pakalpojumi SIA „NADS”    23
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    23
2.2.  Personāla politika    31
3.  Darbinieku motivāciju ietekmējošie faktori    35
3.1.  Darbinieku alga un materiālie motīvi    36
3.2.  Organizatoriskās vides faktori    40
3.3.  Tiešās darba vietas vides faktori    46
4.  Personāla motivācijas pilnveidošanas iespējas    57
  Secinājumi    59
  Priekšlikumi    61
  Izmantotās literatūras saraksts    63
  Pielikums (anketa)    65
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Sekmīga uzņēmuma darbība nav iespējama bez personāla motivācijas, jo gadījumā, ja darbinieki netiks pienācīgi motivēti viņiem savs darbs var apnikt kā rezultātā radīsies vēlme no darba aiziet un uzņēmums šādā veidā varētu zaudēt arī ļoti labus darbiniekus.
2. Uzņēmumā strādājošiem ir ļoti liela darba pieredze, 44% ir 5-9 gadu pieredze, 33% 1-4gadu, 17% 15 gadu un pat vairāk, un 6% ir 10-14 gadu pieredze. Uzņēmums dod iespēju sevi pierādīt arī darbiniekiem, kam šī darba pieredze nav nemaz tik liela. Individuālu sarunu laikā ar darbiniekiem, atklājās ka gados jaunāki darbinieki bija vairāk neapmierināti ar darba apstākļiem, savukārt, gados vecākiem darbiniekiem vēlmes ir piezemētākas, līdz ar to sūdzības mazāk.
3. Personāla maiņa uzņēmumā nenotiek bieži, tas ir vērtējami pozitīvi, jo biežas darbinieku maiņas nenāktu par labu uzņēmuma kopējam tēlam. Darbinieku rotācijas koeficients ir 16%, no kuriem 5% ir jaunie darbinieki, un 11% aizgājušie. Ja uzņēmumā būtu liels mainības koeficients, topošos darbiniekus tas varētu aizbaidīt, un ja bieži mainītos darbinieki no tā nebūtu ieguvējs arī pats uzņēmums, jo katrs jaunais darbinieks ir jāapmāca, tas prasa gan laiku, gan papildus līdzekļus.
4. No materiālajiem bonusiem visbūtiskākais darbiniekiem vēl joprojām ir atalgojums, arī nodrošinājums uzņēmumā atbilst darbinieku vēlmēm, savukārt, vismazāk būtiskākais faktors bija apmācības un iemaksas pensiju fondos.
5. Ja samaksa darbiniekiem būs pārāk zema var rasties vēlme mainīt darbu, un pāriet uz citu uzņēmumu, kurā maksās vairāk, noteikti ir jāseko līdzi tirgus situācijai. Darbinieki kopumā ir apmierināti ar atalgojuma sistēmu, jo šo kritēriju ir novērtējuši kā gandrīz teicamu.
6. Darbinieku lielākā daļa (divpadsmit no astoņpadsmit darbiniekiem) uzskata, ka apmācības viņiem nav nepieciešamas, jo viņi tāpat visu jau zina. Savukārt, tā vietā, lai apmeklētu seminārus, labāk izvēlētos e-apmācības, bet visiem darbiniekiem nav iespējams izmantot tikai e-apmācības, piemēram, auto atslēdznieki.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −42,96 €
Materiālu komplekts Nr. 1333232
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties