Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,58 (12%)
Cena ar atlaidi*:
18,90
Pirkt
Identifikators:968117
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 49 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Franšīze kā uzņēmējdarbības attīstības veids    6
1.1.  Uzņēmējdarbības attīstības alternatīvas    6
1.2.  Franšīzes jēdziens    12
1.3.  Franšīzes vēsturiskā attīstība    14
1.4.  Franšīzes veidi.    17
1.5.  Franšīzes restorānu specifika    21
2.  Franšīze un tās darbība restorānu biznesā Latvijā    26
2.1.  Franšīze mūsdienās    26
2.2.  Likumdošanas bāze franšīzes attīstībai Latvijā    28
2.3.  Franšīzes restorāni Latvijā    35
3.  Pētījums par restorānu franšīzes attīstību Latvijā    41
3.1.  Pētījuma metodika    41
3.2.  Pētījuma rezultāti    42
  Secinājumi    59
  Priekšlikumi    60
  Izmantotās literatūras saraksts    62
  Pielikumi    65
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Darba mērķis ir, pamatojoties uz franšīzes restorānu darbības un attīstības iespēju izpēti, piedāvāt priekšlikumus franšīzes uzņēmumu darbības pilnveidošanai Latvijā un ārpus tās.
1. Franšīze ir uzņēmējdarbības forma, kas paver iespējas gan tās ņēmējam, samazinot uzņēmējdarbības izveides laiku un izmaksas, saņemot atbalstu tās attīstībai, gan devējam, attīstot sava zīmola tēlu un atpazīstamību, kā arī paplašinot tā darbības teritoriju ar salīdzinoši zemākām izmaksām.
2. Būtisks franšīzes attīstības elements ir pastāvīga un stabila sadarbība starp franšīzes devēju un franšīzes ņēmēju, jo tikai tā ir iespējams saglabāt pozitīvu uzņēmuma tēlu un veicināt tā attīstību.
3. Franšīze ietver gan eksporta, gan ārvalstu tiešo investīciju elementus un ir optimāls risinājums, kā attīstīt uzņēmuma darbību ar salīdzinoši zemāku risku zaudēt ieguldīto kapitālu.
4. Galvenais risks, ko uzņemas franšīzes devējs, ir iespēja sabojāt sava zīmola tēlu, ja franšīzes ņēmējs nenodrošina attiecīgo kvalitāti vai nepilda saistības.

5. Franšīzes galvenās ēnas puses no franšīzes ņēmēja viedokļa ir izmaksas, kas rodas saistībā ar franšīzes nomas maksu un standartu ieviešanu, kā arī zaudējumi, ja uzņēmums cieš neveiksmi.
6. Nepietiekams franšīzes līguma tiesiskais regulējums valstu likumdošanā atspoguļojas arī nepareizā franšīzes līguma izpratnē, informācijas trūkumā, juridisku jēdzienu nezināšanā, kā arī citos svarīgos jautājumos, kas nākotnē var kļūt par šķērsli starp franšīzes līguma abām pusēm.
7. Eiropas Savienībā tiek veidota vienota likumdošana, kas sniedz reālu atvieglojumu, lai sekmētu franšīzes attīstību un tai nebūtu šķēršļu valstu atšķirīgās likumdošanas un izpratnes dēļ. Tā ir saistoša arī Latvijas uzņēmējiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Restorānu franšīzes attīstība Latvijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/968117

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties