Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:516079
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Annotation    7
  Projekta ideja, aktualitāte    10
  Uzņēmums    12
  Uzņēmuma juridiskā forma, nosaukums, atrašanās vieta    12
2.2.  Pamatkapitāls, īpašnieki, to līdzdalība pamatkapitālā    13
2.3.  Zeme, ēkas, pamatlīdzekļi    13
2.4.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra un vadība, nodarbināto skaits    15
  Nozares izpēte    17
3.1.  Nozares, kurā darbosies uzņēmums pamatrādītāji: sniegto pakalpojumu apjoms, nozares svarīgums Latvijas tautsaimniecībā    17
3.2.  Nozares attīstības tendences pēdējos 3 - 5 gados    18
3.3.  Nozares attīstības perspektīvas turpmākajos 3 – 5 gados    20
  Uzņēmuma darbības raksturojums un produkti    23
4.1.  Uzņēmuma vieta nozarē    23
4.2.  Uzņēmuma produktu raksturojums    23
4.3.  Piegādātāji    27
  Mārketings    31
5.1.  Uzņēmuma produktu būtiskāko noieta tirgu izpēte    31
5.2.  Uzņēmuma konkurētspējas analīze    32
5.3.  Uzņēmuma klientu analīze    33
5.4.  Uzņēmuma svarīgākie konkurenti un attīstības prognozes    38
5.5.  Reklāmas un sabiedrisko attiecību pasākumi    39
  Projekta īstenošanas plāns    40
6.1.  Projekta mērķis un uzdevumi    40
6.2.  Projekta īstenošanai nepieciešamie resursi    41
6.3.  Projekta ietekme uz apkārtējo vidi    44
6.4.  Projekta īstenošanas secība, posmi    46
  Projekta finanšu plāns    48
7.1.  Pieņēmumi, uz kuriem balstīta finanšu prognoze    48
7.2.  Uzņēmuma ieņēmumu plāns 3 gadiem    56
7.3.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    62
7.4.  Uzņēmuma naudas plūsmas pārskats    64
7.5.  Uzņēmuma bilance par 3 gadiem    67
7.6.  Projekta atmaksāšanās laiki    70
7.7.  Kredīta dzēšanas grafiks    71
  Riski un to samazināšanas pasākumi    72
  Projekta priekšlikums    74
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    77
  Pielikumi    78
  Latvijā pieejamie vides marķējumi    79
  Latvijas ekoprodukts    79
  Laba vides izvēle    79
  Ziemeļu gulbis    79
  Eiropas Savienības vides marķējums    79
  Zilais eņģelis    80
  Citi vides marķējumi    80
  Godīgā tirdzniecība    80
  TCO (TCO 99. TCO 01. TCO 03)    80
  Baltais trusis    80
  Kvalitatīvs Latvijas produkts    81
  Zaļais punkts    81
  Zaļā josta    81
  Depozīta sistēmas produkts    81
  Elektronisko un elektropreču apzīmējums    82
  Otrreizējas pārstrādes simbols    82
Darba fragmentsAizvērt

Tiek plānots, ka uzņēmums savu darbību uzsāks 2010.gada 11.janvārī. Telpas veikalam tiks iznomātas Rīgā, Teikas rajonā, klientiem ērti pieejamā vietā, jo neviens nav gatavs doties speciāli uz atsevišķi atrodošos tirdzniecības vietu, kurā var iegādāties bioloģiski tīru pārtiku.

Lai šo mērķi sasniegtu tika izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1)Sniegt vispārējo informāciju par plānoto uzņēmuma darbību;
2)Analizēt potenciālo klientu loku;
3)Apzināt potenciālos konkurentus;
4)Izstrādāt mārketinga plānu;
5)Izstrādāt finanšu plānu;
6)Aprakstīt uzņēmuma riskus un to samazināšanas iespējas.

Kā liecina tirgus tendences, pārtikas preču tirdzniecība ir vienīgā tirdzniecības sfēra, kurā preču patēriņa līmenis nevar būtiski samazināties salīdzinājumā ar esošo līmeni, kas nodrošina rentabilitāti vairumam pārtikas preču tirdzniecības uzņēmumu.
Uzņēmuma dibinātāji analizējot Teikas rajonu secināja, ka šeit vēl nav ekoproduktu iegādes iespējas, kas varētu interesēt apkārtnē dzīvojošos iedzīvotājus un apmierināt viņu vēlmes un vajadzības. Tika veikta aptauja, kas liecina, ka 80% Rīgas un Rīgas raj. iedzīvotāju vēlas ikdienā iegādāties un lietot ekoproduktus. Pirms komercdarbības uzsākšanas ir nepieciešams izpētīt, kādos objektīvajos (kurus nevar ietekmēt) un subjektīvajos (kurus var ietekmēt) apstākļos strādās uzņēmums, kā arī izpētīt tirgus iespējas. Lai gūtu plānoto peļņu un pietiekami augstu preču apgrozījuma līmeni, uzņēmums orientēsies uz pircēju ar vidējiem un augstiem ienākumiem.

Kopumā bioloģiskās lauksaimniecības nozarei pēdējos gados ir izdevies nodibināt savu noieta tirgu. Tas bija iespējams tikai tādēļ, ka tika izstrādāta noteikta ražošanas metode, kuras pielietošanu garantēja ar kontroles un sertifikācijas sistēmām. Ekoloģiski tīru produktu tirgus niša ir lielā mērā atkarīga no patērētāju uzticības sertifikācijas sistēmai un īsta produkta garantiju. Tirgus attīstība ir iespējama tad, ja patērētāji turpina uzskatīt, ka ekoloģiski tīri produkti ir kvalitatīvāki par tradicionāli iegūtiem produktiem. Tomēr kvalitāte ir ļoti subjektīvs jēdziens. Tā var būt saistīta ar produkta īpašībām, piemēram, ar uzskatiem, ka produkts ir veselīgāks, garšīgāks vai ka tas vienkārši ir iecienītāks jeb populārāks. Taču tas var būt saistīts arī ar patērētāja ētiskajām vērtībām, ja patērētājs vēlas labāku vidi ar mazāku piesārņojumu vai vietējā ražojuma produktus.

Vissvarīgākais motivējums patērētājiem pirkt ekoloģiski tīrus produktus ir saistīts ar veselību un gaumi, turpretī tādi aspekti kā vide un dzīvnieku labturība bieži vien ir sekundāra argumentācija, kurai dažādās valstīs ir atšķirīga nozīme.

Pēdējos gados bioloģiskās produkcijas tirdzniecībā ir manāma zināma attīstība. Vairāki uzņēmumi ir uzsākušas bioloģiskās produkcijas tirdzniecību ne tikai Rīgā, bet arī vairākās reģionālajās pilsētās. Patlaban var teikt, ka pieprasījums pēc vietējās bioloģiskās produkcijas Latvijā ir lielāks nekā piedāvājums.

Uzņēmuma misija ir :
Nodrošināt patērētājus ar augstu produktu kvalitāti un apkalpošanas servisu.
Izprast patērētāju vēlmes atbilstoši tirgus attīstības tendencēm.
Veidot labu sadarbību ar darbiniekiem, piegādātājiem un patērētājiem, lai uzņēmuma darbība saskanētu ar visu pušu vēlmēm un atbilstu sabiedrības interesēm.
Veicināt informētības līmeni par ekoproduktu lietošanas lietderību, kas atbilstu sabiedrības interesēm.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −32,65 €
Materiālu komplekts Nr. 1309101
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Projekts - bioloģiskās lauksaimniecības produktu veikala "BIO-VIT" izveidošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/516079

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties