Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,87 (18%)
Cena ar atlaidi*:
17,61
Pirkt
Identifikators:423624
Vērtējums:
Publicēts: 01.08.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 1992.g. - 2003.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    3
  SUMMARY    4
  AНОТАЦИЯ    5
  IEVADS    6
1.  KVALITĀTES VADĪBA    8
1.1.  Kvalitātes vadības attīstības vēsture    8
1.2.  Kvalitātes vadības principi    10
1.2.1.  ISO organizācijas un tās standartu saimes ISO 9000 sākums    10
1.2.2.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas ieguvumi    12
1.2.3.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas posmi    14
2.  PROCESU PIEEJA    17
3.  PROCESU RĀDĪTĀJU MĒRĪŠANA    23
3.1.  Kvalitātes mērķi un procesu raksturotāji    23
3.2.  Kvalitātes ieviešanas izmaksas    25
3.3.  Procesu mērīšanas metodes    27
3.3.1.  Pareto analīze    27
3.3.2.  Isikavas diagramma (“zivs asaka”)    28
3.3.3.  100% ražojumu kvalitātes pārbaude    32
3.3.4.  Izlases pārbaude    32
3.3.5.  Pieņemšanas varbūtība    33
4.  LMT VĒSTURE    36
5.  LMT VĪZIJA, MISIJA, STRATĒĢIJA, POLITIKA UN MĒRĶI    43
6.  LMT PROCESU VADĪBA    50
6.1.  Mērīšana, analīze un uzlabojumi    52
6.2.  LMT resursu vadība    54
6.3.  Informācijas vadības sistēma    56
6.4.  LMT pakalpojumu īstenošana    56
6.5.  LMT priekšrocības, darbības metodes un informācijas iegūšana    58
7.  LMT DARBĪBAS REZULTĀTI    62
7.1.  LMT klientu apmierinātība un LMT darbības novērtējums    62
7.2.  LMT darbības finanšu un tīkla kvalitātes rādītāji    71
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    85
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    87
Darba fragmentsAizvērt

1. KVALITĀTES VADĪBA
1.1. Kvalitātes vadības attīstības vēsture
Kvalitāte ir īpašību kopuma spēja apmierināt noteiktās prasības. [8.]
Termins “kvalitāte” tiek lietots gadiem ilgi, lai aprakstītu tādas īpašības, kā skaistums, labums, augsta cena un svaigums utt. Cilvēku dažādā uztvere veido “kvalitāti” par diezgan grūti uztveramu un pareizi iztulkojamu jēdzienu.
Cilvēkiem ir dažādas vajadzības un prasības attiecībā uz produktiem, pakalpojumiem, procesiem un organizācijām. Tāpēc viņu kvalitātes uztvere ir atkarīga no tā, cik lielā mērā viņu vajadzības tiek apmierinātas. Kvalitāte nav viens objekta raksturlielums, bet gan visu to raksturlielumu kopums, kuri nosaka, cik labi tiek apmierinātas vajadzības.
Kvalitātes vadīšanas vēsture un attīstība aizsākās pirms vairākiem gadu tūkstošiem un to ietekmēja gan dažādie ģeogrāfiskie rajoni, gan arī kultūras atšķirības.
Par vienu no aizsākumiem var minēt Senās Ķīnas valsts izveidošanu XXI gs. pirms mūsu ēras un tās tālāko attīstību. Ķīnā ražotās preces izpelnījās īpašu ievērību. Daudzus gadu simtus valsts monopolizstrādājumi bija zīds, porcelāns, ar glazūru pārklāti izstrādājumi, tēja, papīrs, tinte. Lai apmierinātu pasaulē esošo pieprasījumu, šīs preces ražoja milzīgos apjomos un to kvalitāte bija nemainīgi augsta. Šāda kvalitātes nodrošināšana nav iedomājama bez stingras kvalitātes kontroles.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Procesu pilnveidošana kvalitātes mērķu sasniegšanai”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/423624

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties