Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:828703
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2006.g. - 2006.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
Darba fragmentsAizvērt

5. TRENIŅU DARBA PLĀNOŠANA.
GADA PLĀNS
Gada plāns ir perspektīva plāna viena gada uzdevumu detalizēts sadalījums. Šajā plānā mācību treniņu uzdevumi sadalīti pa periodiem, posmiem un mēnešiem. Gada plānā uzskaitīti galvenie līdzekļi, slodzes apjoms stundās, kilometros un tonnās, treniņu un startu skaits sacensībās u.c. parametri. To veidojot, analizē iepriekšējā gada rezultātus un sacensību kalendāru, pārbaužu rezultātus, nosaka jaunā plāna cikliskumu (sagatavošanas, sacensību, pārejas periodus), izvirza uzdevumus katram ciklam, kā arī galvenās metodes šo uzdevumu risināšanai: konkretizē katra sagatavošanās veida saturu, slodzes raksturu un lielumu, paredz atjaunošanās pasākumus, galvenās un palīgsacensības. [2; 52]
Gada plānā skolotājs jau daudz konkrētāk nosaka slodžu apjomus, intensitāti, arī treniņa metodes un līdzekļus. Gada plānā var dot īsu iepriekšējās sezonas raksturojumu, izvirzīt uzdevumus nākošajai sezonai. Konkrētas treniņa slodzes tiek plānotas sagatavošanas, sacensību un pārejas periodam. Sagatavošanas periodā skolotājs ieplāno konkrētus uzdevumus katram sagatavošanas posmam.
Sagatavošanas perioda uzdevums ir sagatavot sportistu svarīgām sacensībām. Sagatavošanas periods ilgst parasti 6-12 nedēļas. To var iedalīt šādos posmos:
ievada posms (10-12 dienas), kura uzdevums ir pēc atpūtas sagatavot organismu apjomīgam treniņu darbam. Slodžu intensitāte zema. Treniņā izmanto pārsvarā VFS līdzekļus;
vispārējās sagatavošanas posms (15-25 dienas). Uzdevums ir radīt priekšnosacījumus (sagatavot muskuļus, sirds un asinsvadu sistēmu u.c.) sportiskās meistarības veidošanai tālākajā gatavošanās periodā. Treniņā slodžu apjoms pieaug (līdz 4-6 stundas dienā). Fiziskajai sagatavotībai atvēl līdz 50% treniņa laika. Tehnikas apmācībai un taktikai atvēl 10-15% no nodarbības laika. Pieaug slodzes intensitāte;
speciālas sagatavošanas posms (30-40 dienas). Uzdevums ir sportiskās meistarības paaugstināšana. Fiziskas sagatavotības laiks samazinās līdz 30-35% (pieaug SFS apjoms). Pieaug gan tehniskās (20%), taktiskās (30%), gan integrālās sagatavotības (20%) īpatsvars treniņa. Pieaugot intensitātei, nosacīti samazinās nodarbību apjoms. Posma beigas plāno pārbaudes sacensības;
pirmssacensību posms (7-10 dienas). Šajā laikā īpaša vērība tiek veltīta sportiskas meistarības sasniegšanai un noslīpēšanai sacensību apstākļos. Pieaugot integrālās sagatavotības īpatsvaram (līdz 70%), samazinās speciālās fiziskās sagatavotības (5%), tehniskās (10%), taktiskas (5%) sagatavotības apjoms. 20-25% no treniņa apjoma ir VFS slodzes;
meistarības pieslīpēšanas posms (7-10 dienas). Uzdevums ir, cik iespējams, uzlabot darbību, atjaunot psihisko gatavību.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Peldēšanas trenera kvalifikācijas diplomprojekts”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/828703

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties