Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:438120
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Patērētāju pirkšanas uzvedība    7
1.1.  Patērētāju pirkšanas uzvedību ietekmējošie ārējās vides faktori    8
1.1.2.  Sociālie faktori    16
1.2.  Patērētāju pirkšanas uzvedības ietekmējošie iekšējās vides faktori    22
2.  Uzņēmuma Paparazzi darbības raksturojums    37
2.1.  Uzņēmuma Paparazzi darbības apraksts    37
2.2.  Patērētāju uzvedības novērtēšana uzņēmumā Paparazzi    39
3.  Uzņēmuma Paparazzi patērētāju uzvedības pētījums    42
3.1.  Pētījuma metodika    42
3.3.  Picērijas Paparazzi klientu aptaujas rezultātu apkopojums    43
  Secinājumi un priekšlikumi    70
  Izmantotā literatūra un avoti    75
  Pielikumi    77
Darba fragmentsAizvērt

Darba izstrādē darba autoram radušies sekojoši priekšlikumi:
1. Tā kā vislielākais skaits respondentu pauda savu neapmierinātību par mūziku Paparazzi, proti, visbiežāk par skaļumu, Paparazzi vadībai jāpieņem lēmums mūziku uzņēmumā noregulēt pieņemamā skaļumā, respektīvi, klusāk un to mainīt atkarībā no laika, proti, pa dienu tā var būt ātra, kā līdz šim, taču vakarpusē, kad klienti ierodas nobaudīt vakariņas, piedāvāt lēnu un relaksējošu mūziku.
2. Sakarā ar to, ka daudzi klienti, īpaši patstāvīgie, pauda savas sūdzības par sortimentu ,respektīvi, par to, ka piedāvājums laika gaitā netiek mainīts un tiem ir apnicis ēst vienu un to pašu, uzņēmuma Paparazzi vadībai šim faktoram vajadzētu pievērst būtisku uzmanību, proti, piedāvājot jaunus, interesantus ēdienus, jo ignorējot to pastāv risks zaudēt patstāvīgos klientus. Tā kā Itālija sastāv no 20 reģioniem un katram no tiem ir daudz un dažādas specifiskas ēdienu gatavošanas receptes, Paparazzi savu piedāvājumu varētu uzlabot šādi: izveidot speciālo ēdienkarti, kura sastāvētu no četriem ēdieniem, proti, salāti, pasta vai rīsi, zivs vai gaļa un deserts. Katru mēnesi tiktu piedāvāti ēdieni no kāda konkrēta Itālijas reģiona, savukārt šī reģiona ietvaros tie mainītos katru nedēļu. Tādā veidā Paparazzi kļūtu interesantāks klientiem un īpaši patstāvīgo klientu starpā nerastos apnikums no nemainīgas ēdienkartes. Šī autora prāt, ir ne tikai laba stratēģija, lai noturētu patstāvīgos klientu, bet arī, lai piesaistītu jaunus.
3. 14% apmeklētāju nebija apmierināti ar servisu picērijā. Lai šo nepilnību novērstu, autora prāt, uzņēmuma Paparazzi vadībai jāuzlabo personāla motivācija. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju uzvedības pētīšana uzņēmumā "Paparazzi"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/438120

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties