Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,01 (14%)
Cena ar atlaidi*:
18,47
Pirkt
Identifikators:149922
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 43 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2008.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Noieta veicināšanas pasākumu teorētisko aspektu analīze    7
1.1.  Noieta veicināšanas būtība, priekšrocības un trūkumi    7
1.2.  Noieta veicināšanas kampaņu mērķi un stratēģijas    12
1.3.  Noieta veicināšanas līdzekļu veidi    17
1.4.  Noieta veicināšanas plānošana un īstenošana    29
2.  Noieta veicināšanas pasākumu analīze SIA „Rimi Latvia”    33
2.1.  SIA „Rimi Latvia” vispārīgs raksturojums    33
2.2.  SIA „Rimi Latvia” realizētie produktu noieta veicināšanas veidi Latvijas tirgū    36
3.  Pētījums par Rimi Latvia noieta veicināšanas pasākumiem    42
3.1.  Pētījuma metodikas raksturojums    42
3.2.  Pētījuma rezultātu analīze    44
  Secinājumi un priekšlikumi    58
  Izmantotās literatūras saraksts    62
  Pielikums    66
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
Bakalaura darba autors izdara secinājumus no teorētisko aspektu analīzes:
1. Lielākā daļa mārketinga kampaņu tiek veiktas, lai veicinātu noietu produktiem, kuri atrodas produkta dzīves cikla brieduma fāzē, tās var tikt orientētas uz uzņēmuma tēla veidošanu, produkta diferencēšanu, pierādot produkta pārākumu salīdzinājumā ar tā konkurentiem, izceļot produkta atšķirības, produkta pozīcijas izveides kampaņu vai atbildes kampaņu.
2. Noieta veicināšana ir īslaicīga pārdošanas aktivitāte, kas papildina reklāmu un tiešo pārdošanu, ar mērķi panākt īslaicīgu pārdošanas apjoma pieaugumu, piedāvājot pircējiem izdevīgākus noteikumus nekā parasti.
3. Noieta veicināšanas stratēģija tiek noteikta atkarībā no uzņēmuma vispārīgiem mērķiem un uzdevumiem. Pastāv divu veidu stratēģijas, kuras var piemērot atkarībā no sadales kanāliem. Grūšanas stratēģijā par nozīmīgāko tiek uzskatīta tiešā pārdošana un sadales kanāla dalībniekiem domāta reklāma. Savukārt pievilkšanās stratēģija ir vairāk orientēta uz gala patērētājiem un lielāku uzmanību velta tieši viņiem domātai reklāmai un plašam produktu klāstam.
4. Noieta veicināšanas veidi var būt orientēti uz starpniekiem, tirdzniecības personālu un patērētājiem, visbiežāk uz patērētājiem orientētajiem noieta veicināšanas pasākumiem izmanto cenu atlaides, paraugu izplatīšanu, kuponu piedāvājumus, loterijas un spēles, prēmijas par pirkumu u.c., līdz ar to katrs uzņēmums var tos pielietot atbilstoši tam, ko vēlas sasniegt realizējot noieta veicināšanas pasākumus savā darbībā.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,85 €
Materiālu komplekts Nr. 1376814
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mazumtirdzniecības uzņēmuma SIA "Rimi Latvia" noieta veicināšanas pasākumi Latvijas tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/149922

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties