Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,65 (17%)
Cena ar atlaidi*:
17,83
Pirkt
Identifikators:995087
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Tradicionālā un Alternatīvā mārketinga novērtējums    8
1.1.  Tradicionālā mārketinga novērtējums    8
1.2.  Netradicionālā mārketinga novērtējums    12
1.2.1.  Partizānu mārketings    13
1.2.2.  „No mutes mutē” mārketings    16
1.2.3.  Sociālie tīkli    21
1.3.  Sabiedrības attieksme pret alternatīvo mārketingu    24
2.  Mūzikas mārketings    27
2.1.  Mūzikas mārketinga trīs posmi    27
2.2.  Pirmie soļi mūzikas reklamēšanā    30
3.  Ierakstu kompāniju vieta mūzikas industrijā    34
3.1.  Situācijas raksturojums ierakstu industrijā    34
3.2.  Mūzikas industrijas lejupslīdes iemesli    35
4.  Mārketinga nozīme mūsdienu rokmūzikā    39
5.  Grupas "the Solid" darbības novērtējums    46
5.2.  Mērķauditorijas noteikšana    46
5.3.  Fanu skaita pieaugums    48
5.4.  Mērķauditorijas novērtējums    55
  Secinājumi un priekšlikumi    61
  Izmantotā literatūra un avoti    64
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Tradicionālie mārketinga veidi ir izveidojušies jau vēstures gaitā un tiek pielietoti jau ļoti ilgu laiku. Šie tradicionālie mārketinga veidi laika gaitā ir zaudējuši savu efektivitāti lielās informācijas pārpilnības.
2. Produktu virzīšanai tirgū ir nepieciešamas jaunas daudz efektīvākas metodes, kas daudz personīgāk un tiešāk skartu patērētāju. Ar netradicionālā mārketinga palīdzību uzņēmums ietaupa finanšu līdzekļus, aizstājot tos ar enerģiju , beigās iegūstot to pašu labumu. Uzņēmējs, izmantojot radošumu, mainot patērētāja domāšanas veidu un radot pārsteiguma momentu sabiedrībā, liek cilvēkiem nodot informāciju par produktu savā starpā.
3. Mūsdienās uzņēmumam jāapzinās samērā jauns, ātrs un ļoti efektīvs medijs – internets. Internets un sociālie tīkli paver iespējas uzņēmējam skart patērētāju daudz tiešāk un personiskāk.
4. Netradicionālā mārketinga pieejām konkurents nevar stāties pretī ar tradicionālajām metodēm, tomēr Latvijas sabiedrība, lai arī ir imūna pret tradicionālajām mārketinga metodēm, tomēr uz netradicionālajām metodēm var reaģēt neprognozējami un saasināti.
5. Gan Latvijā, gan Pasaulē ir miljoniem izpildītāju, kas klausītājiem tradicionālā veidā caur ierakstu kompānijām cenšas nodot vajadzīgo informāciju. Mūzikas industrijas lielo kompāniju izmantotas tradicionālās metodes ir jau sen izgājušas no modes un vairs nestrādā, klausītājam šīs informācijas par mūziķiem un grupām ir tik daudz, ka viņš šo pārsātināto informāciju dažādos medijos vienkārši neuztver.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,74 €
Materiālu komplekts Nr. 1376832
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketings mūzikas industrijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/995087

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties