Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,65 (17%)
Cena ar atlaidi*:
17,83
Pirkt
Identifikators:480953
Vērtējums:
Publicēts: 03.04.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 50 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    6
  Ievads    8
1.  Elektroniskā komercija    10
1.1.  Elektroniskās komercijas vēsture un attīstība    11
1.2.  Elektroniskās komercijas dalībnieki    12
1.3.  Interneta mārketings    16
1.4.  Interneta mārketinga rīki    18
2.  Esošās situācijas apskats    25
2.1.  SS.LV    25
2.2.  ZIP.LV    28
2.3.  BALU.LV    29
2.4.  REKLAMA.LV    30
2.5.  PILSETA24.LV    31
2.6.  KOMERSA.LV    32
2.7.  DARĀM.LV    34
2.8.  OKIDOKI.LV    35
2.9.  AVITO.RU    37
2.10.  LETGO.COM    38
3.  Pētījums par esošo situāciju interneta mārketingā Latvijā    41
3.1.  Latvijas interneta lietotāju paradumi    41
3.2.  Ekspertu viedokļi par situāciju interneta mārketingā Latvijā    50
4.  Interneta mārketinga platformas “Dalder.lv” stratēģijas izstrāde    58
4.1.  Esošā un plānotā produkta apraksts    58
4.2.  Tehnoloģiskā procesa apraksts    62
4.3.  Tirgus un konkurentu apraksts    65
4.4.  Produkta realizācija un mārketings    68
4.5.  Projekta riski un problēmas    69
4.6.  Projekta realizācijas apraksts un pamatojums    71
4.7.  Plānotie platformas ienākumi    72
4.8.  Finansējums    72
  Secinājumi    74
  Priekšlikumi    75
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    77
  PIELIKUMI    82
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Latvijas interneta lietotāji visbiežāk neizvēlas iegādāties pakalpojumus internetā, jo jūtas nedroši par iegādātā pakalpojuma saņemšanu.
2. Latvijā esošās mārketinga platformas viena no otras īpaši neatšķiras, tāpēc lietotāji izvēlas populārāko no tām.
3. Esošajās mārketinga platformās nav plašu papildus iespēju, produktu un pakalpojumu veicināšanai.
4. Vispopulārākās Latvijas interneta mārketinga platformas aptaujāto cilvēku vidū ir ss.lv un perkamkopā.lv.
5. Interneta mārketinga platformās cilvēki visbiežāk izvēlas iegādāties jaunas preces.
6. Interneta lietotāji uzskata, ka būtu nepieciešams izveidot mārketinga platformu, kurā tiktu apvienotas sludinājumu, kopā iepirkšanās un kontrolētas sūdzību sistēmas sniegtās
iespējas.
7. Vairāk kā puse, 58% respondentu uzskata, ka ar pareizu biznesa un mārketinga stratēģiju ir iespējams mainīt cilvēku domas par dominējošās platformas ss.lv izmantošanu.
8. Analizējot intervijas ar Latvijas interneta mārketinga ekspertiem, iespējams secināt, ka Latvija būtu piemērota vieta lielu, starptautisku interneta projektu izveidei.
9. Platformām jāsniedz plašas lokalizācijas iespējas, veidojot savstarpēji saistītus portālus konkrētām pilsētām un novadiem.
10. Mūsdienās interneta vidē iespējams izveidot ļoti plašu un daudzveidīgu funkcionalitāti,
taču tirgū dominējošās platformas izvēlas neriskēt, ieviešot kaut ko jaunu un inovatīvu.
11. Jaunā un inovatīvā mārketinga platformā jāapvieno sludinājumu, kopā iepirkšanās, kontrolētas sūdzību sistēmas un izsoļu funkcionalitāti, jānodrošina iespēja savstarpēji
sazināties pircējiem un pārdevējiem, jāļauj savienot sociālo tīklu profilus, lai lietotājiem
aiztaupītu laiku un galvassāpes cenšoties atcerēties neskaitāmās paroles.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga platformas "Dalder.lv" stratēģiijas izstrāde”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/480953

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties