Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,70 (12%)
Cena ar atlaidi*:
12,50
Pirkt
Identifikators:510069
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2007.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Ievads    6
1.  Mārketings, tā komplekss un plānošana    7
2.  Mārketinga vide    8
2.1.  Mārketinga iekšējā vide    8
2.1.1.  Uzņēmuma raksturojums un organizācijas struktūra    8
2.1.2.  Piegādātāji    10
2.1.3.  Mārketinga starpnieki    10
2.1.4.  Pircēji    11
2.1.5.  Produkta apraksts    12
2.1.6.  Tirgus daļa    14
2.2.  Mārketinga ārējā vide    16
2.2.1.  Demogrāfiskie faktori    17
2.2.2.  Ekonomiskie faktori    17
2.2.3.  Politiski - tiesiskie faktori    17
2.2.4.  Zinātniski tehniskie faktori    18
2.2.5.  Starptautiskās attiecības    19
2.2.6.  Pieprasījums    20.
2.2.7.  Konkurence    21
2.2.8.  Starpnieki    23
2.2.9.  SVID analīze    25
Mārketinga mērķi    28
4.  Mārketinga stratēģija    29
4.1.  Primārās mārketinga stratēģijas    29
4.1.1.  Tirgus aptveršanas stratēģija    29
4.1.2.  Konkurējošās pozīcijas stratēģijas    31
4.1.3.  Produkta dzīves cikla stratēģija    32
4.2.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    34
4.2.1.  Mērķa grupa    34
4.2.2.  Produkta pozicionēšana    35
4.2.3.  Grūšanas un vilkšanas stratēģija    36
4.2.4.  Mārketinga kompleksa (MIX) stratēģija    37
5.  Mārketinga kompleksa analīze    39
5.1.  Ar produktu saistītās aktivitātes    39
5.2.  Cenu veidošana    40
5.3.  Sadales aktivitātes    41
5.4.  Virzība tirgū    2
6.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu plāns    44
6.1.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu mērķu noteikšana    44
6.2.  Pārdošanas veicināšanas stratēģijas izstrādāšana un līdzekļu izvēle    44
6.3.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu budžeta izstrādāšana    48
  Secinājumi un priekšlikumi    51
  Izmantotās literatūras saraksts    53
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba autore veica nepieciešamos uzdevumus kvalifikācijas darba mērķa sasniegšanai. Darba autore izdara sekojošus secinājumus:
• SIA “K” savu darbību uzsāka 1991.gada ___________, uzņēmumam ir birojs ___________, kā arī noliktava ________________. Uzņēmums nodarbojas ar ugunsdzēsības produkcijas tirdzniecību, instalē drošības un zibensaizsardzības sistēmas, kā arī veic apkopi dzēšamajiem aparātiem. Uzņēmumā strādā 19 darbinieki.
• SIA “K” galvenokārt darbojas Rīgā un Rīgas rajonā. Uzņēmums tirgū aizņem ievērojamu tirgus daļu, neskatoties uz arvien pieaugošo konkurenci. Pārsvarā klienti par precēm norēķinās ar pārskaitījumu.
• SIA “K” darbojas gan industriālajā tirgū, gan patēriņa tirgū, kā arī piedalās valsts iestāžu rīkotajos konkursos.
• Uz doto brīdi tirgū darbojas daudzi uzņēmumi, kuri tāpat kā SIA “K” izpilda dīlera un starpnieka funkcijas. Centrālajā un Austrumeiropā vadošais dzēšamo aparātu ražotājs ir A/S „Valpro Corp”, kuru produkciju piedāvā arī SIA “K”.
• Analizējot uzņēmuma pēdējo trīs gadu darbību, autore secināja, ka uzņēmuma apgrozījums ir pieaudzis, tas izskaidrojams ar Latvijas iestāšanos Eiropas Savienībā, līdz ar to visiem uzņēmējiem ir jāievēro Eiropas Savienības noteikumi un regulas. drošība visās jaunceļamajās ēkās ir viena no Eiropas Savienības prasībām.
• Veicot SVID analīzi, autore secināja, ka uzņēmuma vājās puses galvenokārt ir nesakārtota uzņēmuma iekšējā vide – darbinieku trūkums, nesakārtota preču uzskaite.
• Uzņēmumam ir pietiekami liels apgrozījums, lai varētu atļauties 2 % no apgrozījuma izmantot mārketinga aktivitātēm, taču, lai to darītu, ir nepieciešams vadīties pēc iepriekš izstrādāta plāna.
• SIA “K” ir atradis nišu un ieņem stabilu vietu drošības tirgū.

Izstrādājot mārketinga plānu, darba autorei radās sekojoši priekšlikumi uzņēmuma darbības uzlabošanai:
• Tā kā uzņēmuma mērķis ir palielināt jau esošo tirgus daļu, tad ir nepieciešams pieņemt darbā tirdzniecības aģentu Kurzemes reģionā, Kurzemes reģionā tāpēc, ka Kurzemes pusē uzņēmuma vārds jau ir zināms, jo uzņēmums apkalpo lielos uzņēmumus Ventspilī (A/S „Ventamonjaks”, A/S „Ventspils nafta”). Iekarojot Kurzemes reģionu, paveras iespēja palielināt jau esošo tirgus daļu.
• Lai novērstu vājās puses uzņēmumā, ir jāsakārto uzņēmuma iekšējā vide, jāsakārto preču uzskaite, ja nepieciešams ir jāpieņem darbā vēl viens darbinieks šī uzdevuma veikšanai.
• Jāpiedāvā klientiem cenu atlaides par apjomu, tas piesaistīs vairāk tādus pircējus, kuri pērk lielu skaitu noteiktas preces.
• Jāpalielina tirgus daļa zibensaizsardzības sistēmām, tas jāpanāk, izmantojot pārdošanas veicināšanas pasākumus, kā arī, informējot sabiedrību par zibensaizsardzības sistēmu nepieciešamību.
• Jānodrošina lielāks preču sortiments uzņēmuma noliktavā, tādējādi atbrīvojot klientu no nepieciešamās preces gaidīšanas.
• SIA “K” lielāka uzmanība ir jāpievērš uzņēmuma tēla veidošanai, to var panākt, izrādot rūpes par klientu, raisot viņā pozitīvas emocijas, pasniedzot klientiem dāvanas Jāņos un Ziemassvētkos, tādējādi parādot, ka SIA “K” domā par savu klientu.
• Zibensaizsardzības sistēmu popularizēšanai jāievieto laikraksta „Latvijas Avīze” pielikumā „Praktiskais Latvietis” reklāmraksts, kurš informēs patērētājus par šīs sistēmas nepieciešamību, kā arī šajā pašā pielikumā ir jāievieto reklāma.
• Zibensaizsardzības sistēmu pārdošanas veicināšanai reklāma ir jāievieto arī Latvijas Televīzijā.
• dzēšamo aparātu pārdošanas veicināšanai jūnijā būtu ieteicams piemērot atlaides, informāciju par atlaidēm jāievieto laikrakstos „Latvijas Avīze” un „Kursas laiks”, kā arī Latvijas Televīzijā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga plāns SIA "K"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/510069

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties