Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
8,49
Ietaupījums:
0,93 (11%)
Cena ar atlaidi*:
7,56
Pirkt
Identifikators:869213
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2008.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” mārketinga vide    7
1.1.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” apraksts    7
1.1.2.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” pakalpojumu apraksts    8
1.2.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” ārējā vide    10
1.2.1.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” makrovides faktori    10
1.2.2.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” pieprasījums    14
1.2.3.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” konkurence    17
1.2.4.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” starpnieki    18
1.2.5.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” kontaktauditorijas    19
1.2.6.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” situācijas analīze    20
2.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    22
2.1.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” mārketinga mērķi    22
2.2.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” primārās mārketinga stratēģijas    23
2.3.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” sekundārās mārketinga stratēģijas    24
2.4.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    26
3.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” mārketinga komunikāciju programma    28
3.1.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” korporatīvā identitāte un tēls    28
3.2.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” pārdošanas veicināšanas aktivitātes    33
3.3.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” tiešā mārketinga aktivitātes    38
3.4.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” sabiedrisko attiecību aktivitātes    42
3.5.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” reklāmas plāns    44
3.5.1.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” reklāmas ziņas stratēģija un taktika    45
3.5.2.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” mediju stratēģija un taktika; mediju plāns    48
3.6.  Viesnīcas „Vecgulbenes muiža” mārketinga komunikāciju budžets    53
  Secinājumi un priekšlikumi    54
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    56
Darba fragmentsAizvērt

Pasaulē un Eiropā, tajā skaitā arī Latvijā tūrisma nozare piedzīvo nozīmīgas izmaiņas: pieaug tūrisma produktu piedāvājuma dažādība un skaits, parādās jauni tūrisma galamērķi un mainās ceļotāju uzvedība, palielinās e-komercijas pielietojums tūrismā, kā arī ceļotāju vēlmēm pielāgotu tūrisma produktu skaits, līdz ar to, lai izdzīvotu un gūtu peļņu ekonomiski sarežģītajā situācijā ir svarīgi sekot līdzi patērētāju vēlmēm, lai maksimāli apmierinātu to vajadzības.
2009. gadā salīdzinājumā ar 2008. gadu ekonomiskās situācijas pasliktināšanās rezultātā tūrisma nozarē bija vērojama attīstības lejupslīde. Tūrisms Latvijā ir uzskatāms par vienu no valsts ekonomiskās attīstības iespējām un pakalpojumu nozares prioritātēm, jo ir nozīmīgs eksporta ienākumu avots, kas sniedz ievērojamu pienesumu valsts iekšzemes kopproduktā.
Autore kvalifikācijas darbu izvēlējās rakstīt par viesnīcu „Vecgulbenes muiža”, jo iepriekš tajā ir strādājusi. Viesnīca „Vecgulbenes muiža” ir atvērta divus gadus. Autore ir izvēlējusies rakstīt mārketinga komunikāciju plānu viesnīcai „Vecgulbenes muiža”, jo šis plāns palīdzēs piesaistīt klientus, līdz ar to viesnīcai būs iespēja attīstīties.
Veidojot mārketinga komunikāciju plānu viesnīcai „Vecgulbenes muiža” tiek ņemts vērā tas, ka viesnīca un tajā sniegtie pakalpojumi ir samērā jauni un, lai iegūtu klientus un viņu uzticību, tad plāna periodā būs lielākā uzmanība jāpievērš atpazīstamības un pārdošanas veicināšanai. Kvalifikācijas darba mērķis ir izveidot mārketinga komunikāciju plānu viesnīcai „Vecgulbenes muiža”, lai uzņēmumu padarītu konkurētspējīgāku. Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, attiecīgi ir veidota arī darba struktūra, kuras laikā ir jāizpilda sekojoši uzdevumi:
1.Jāizpēta viesnīcas „Vecgulbenes muiža” mārketinga vide, lai varētu noteikt uzņēmuma stiprās, vājās puses, iespējas un draudus.
2.Jānosaka viesnīcas „Vecgulbenes muiža” mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas, lai varētu notikt atbilstošas mārketinga aktivitātes.
3.Jāizveido viesnīcas „Vecgulbenes muiža” mārketinga komunikāciju programma, lai paaugstinātu kopējā darba efektivitāti.
4.Jāizdara secinājumi un jāizvirza priekšlikumi darba noslēgumā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga komunikāciju plāns viesnīcai "Vecgulbenes muiža"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/869213

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties