Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
8,49
Ietaupījums:
1,44 (17%)
Cena ar atlaidi*:
7,05
Pirkt
Identifikators:362909
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2012.g. - 2013.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Mēbeļu veikala „x” mārketinga vide    6
1.1.  Mēbeļu veikala „x” iekšējā vide    6
1.1.1.  Mēbeļu veikala „x” raksturojums    6
1.1.2.  Mēbeļu veikala „x” produkta apraksts    8
1.2.  Mēbeļu veikala „x” ārējā vide    12
1.2.1.  Mēbeļu veikala „x” makrovides faktori    12
1.2.2.  Mēbeļu veikala „x” pieprasījums    17
1.2.3.  Mēbeļu veikala „x” piegādātāji    19
1.2.4.  Mēbeļu veikala „x” konkurence    20
1.2.5.  Mēbeļu veikala „x” situācijas analīze    20
2.  Mēbeļu veikala „x” mārketinga komunikācijas mērķi un stratēģijas    23
2.1.  Mēbeļu veikala „x” mārketinga mērķi un stratēģijas    23
2.3.  Mēbeļu veikala „x” mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    27
3.  Mēbeļu veikala „x” mārketinga komunikāciju programma    29
3.1.  Korporatīva tēla aktivitātes    29
3.2.  Pārdošanas veicināšanas aktivitātes    34
3.3.  Tiešā mārketinga aktivitātes    38
3.4.  Reklāmas plāns    41
3.4.1.  Reklāmas kampaņas veidi un objekti    41
3.4.2.  Reklāmas sludinājuma mērķi    42
3.4.3.  Mediju stratēģija un taktika    46
3.4.4.  Mediju plāns    48
3.5.  Mārketinga komunikāciju budžets    49
  Secinājumi un priekšlikumi    51
  Izmantotas literatūras un avotu saraksts    54
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Kvalifikācijas darba autore veic sekojošus secinājumus:
1. Uzņēmums rāda zemu ekonomisko efektivitāti, jo neskatoties uz apgrozījuma pieaugumu, tā peļņa ir samazinājusies pēdējo triju gadu laikā. Tas saistās ar neefektīvu resursu izmantošanu un vājām mārketinga aktivitātēm, kas nākotnē var nopietni apdraudēt veikala finansiālo stabilitāti.
2. Veikals „x” piedāvā plašu mēbeļu sortimentu gan cenas, gan krāsas, formas un izmēru ziņā dažādās mēbeļu kategorijās.
3. Mēbeļu veikala svarīgākā patērētāju grupa pēc ienākumiem ir cilvēki ar vidējiem un zemiem ienākumiem, bet pēc ģeogrāfiskā kritērija Rīgas un Rīgas rajona iedzīvotāji. Veikala mērķa auditorija nav diferencēta, kas ļauj sasniegt lielāku patērētāju loku.
4. Mēbeļu veikalam ir sava mājas lapa, kuras adrese ir www.c.lv. Mājas lapa var apskatīt veikala sortimentu, ir pieejamas gan bildes, gan cenas, gan īsi apraksti. Mājas lapa netiek regulāri atjaunotam, tās dizains arī ir pārāk vienkāršs, lai piesaistītu patērētāju uzmanību. Mājas lapas neefektīvas izmantošanas dēļ uzņēmums var zaudēt tos klientus, kuri pirms pirkuma veikšanas meklē informāciju internetā. Līdz ar to, mājas lapu nepieciešams uzlabot.
5. Svarīgs ārējais mārketinga vides faktors ir ekonomiskais faktors. Latvijas ekonomiskās attīstības tendences ir pozitīvas, kas ļoti pozitīvi ietekmēs arī veikala darbību plānošanas periodā. Tāpēc uzņēmumam ir jāizmanto iespējas un jāattīstās.
6. Veikalam ir daudz tiešo un netiešo konkurentu, kuri plaši pielieto dažādas mārketinga aktivitātes. Tāpēc, lai attīstīt savu darbību tirgū, veikalam arī nepieciešams izmantot mērķtiecīgas un pārdomātas mārketinga aktivitātes.
7. Veikalā strādā kvalificēti un pieredzējuši pārdevēji, kuriem ir ļoti labas zināšanas mēbeļu jomā. Viņi var pastāstīt gan par kvalitāti, gan par ražošanas un lietošanas īpatnībām, kas ir ļoti svarīgi mazumtirdzniecības jomā.
8. Pamatojoties uz veikto SVID analīzi var teikt, ka veikalam ir daudz gan stipro pušu, gan arī iespēju. Svarīgākās stipras puses ir vadības un darbinieku profesionalitāte, tā dod iespēju efektīvi organizēt darbību un nodrošināt kvalitatīvu apkalpošanu. Šīs stiprās puses palīdzēs veikalam sasniegt savus mērķus, informējot par tiem patērētājus.

Kvalifikācijas darba autore izvirzīja sekojošos priekšlikumus:
1. Lai palielināt mēbeļu veikala „x” apgrozījumu, tam ir nepieciešams popularizēt veikalu un uzlabot veikala tēlu patērētāju acīs.
2. Lai uzlabotu veikala tēlu ir iespējams pielietot dažādas mārketinga komunikācijas aktivitātes.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga komunikāciju plāns mēbeļu veikalam "X"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/362909

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties