Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:126379
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 43 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2012.g. - 2013.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Mārketinga un iekšējā mārketinga iezīmes viesmīlībā    7
1.1.  Mārketinga komunikācijas būtība un raksturojums    7
1.2.  Mārketinga pasākumu komplekss    14
1.3.  Mārketinga komunikāciju process    17
1.4.  Mārketinga komunikācijas pasākumu komplekss    22
1.4.1.  Reklāma    22
1.4.2.  Sabiedriskās attiecības    25
1.4.3.  Produktu realizācijas veicināšana    29
1.4.4.  Personiskā apkalpošana    34
1.4.5.  Korporatīvā identitāte    35
1.4.6.  Citi mārketinga komunikācijas instrumenti    38
1.5.  Iekšējais mārketings    40
2.  Iekšējā mārketinga labas prakses piemērs    51
3.  Viesmīlības nozare Latvijā    53
4.  Viesnīcas Grand Palace un tās konkurentu analīze    57
4.1.  Reklāma    58
4.2.  Sabiedriskās attiecības    61
4.3.  Produktu realizācijas veicināšana    62
4.4.  Personiskā apkalpošana    63
4.5.  Korporatīvā identitāte    63
4.6.  Viesnīcas produkta īpatnības    65
4.6.1.  Vadības struktūra    70
4.6.2.  Cenu politika    72
4.6.3.  Personāla raksturojums    74
4.6.4.  Viesnīcas viesu raksturojums un produkta izplatīšanas ceļi    74
4.7.  Viesu anketu rezultāti    78
4.8.  Darbinieku aptaujas rezultāti    81
4.9.  Ekspertu intervijas    88
  Secinājumi    93
  Priekšlikumi    94
  Izmantotā literatūra un avoti    99
  Pielikums    99
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Apkopojot pieejamo informāciju autoram ir radušies sekojoši secinājumi:

1. Augstas klases viesnīcām, pie kādām pieskaitāma arī viesnīca Grand Palace, mārketinga komunikācijas pasākumi galvenokārt balstās uz starptautiski atpazīstama zīmola izmantošanu, sabiedrisko attiecību aktivitātēm, kas balstītas uz uzņēmuma tēla veidošanu sabiedrībā, kā arī uz personisku komunikāciju ar klientu, tādā veidā veidojot attiecības ilgtermiņā.

2. Pēc iestāšanās The Leading Hotels of the World, pārstāvot organizācijas zīmolu, viesnīca ir guvusi atpazīstamību uz pārējo pieczvaigžņu viesnīcu fona gan Latvijā, gan pasaulē.

3. Lai nodrošinātu veiksmīgu darbības rezultātu viesnīcai nav jāizmanto reklāma kā viens no mārketinga komunikācijas kompleksa instrumentiem, jo viesnīcas popularizēšanā tiek izmantota ne tikai viesnīcu ķēdes- Schlossle Group, bet arī Leading zīmols, kas pasaulē asociējas ar stabilu kvalitātes rādītāju.

4. Viesnīca izmanto sabiedrisko attiecību pasākumus, radot drošu, caurspīdīgu, atvērtu sadarbībai un partnerattiecībām kompānijas tēlu. Tas tiek panākts ar dalību organizācijās, kā arī viesnīcai darbojoties kā sponsoram, atbalstot labdarības pasākumus bērniem.

5. Viesnīcas „Grand Palace” augstā cenu politikas stratēģija, tiek izmantota kā aktīvs mārketinga instruments. Pārdomāta cenu diferencēšana un cenas nosacījumu politika ļauj viesnīcai nodrošināt ilgtermiņa apgrozījumu. Viesnīca savas realizācijas stimulēšanai izmanto dažādas atlaides ne sezonas laikā.

6. Viesnīcas produkta izplatīšanai tiek izmantoti daudzi starpnieki, pie tādiem var pieskaitīt turpat vai visas Latvijas lielākās tūrisma aģentūras, kuras arī dod lielāko nakšņojumu skaitu gadā. …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga komunikācijas augstas klases viesnīcā "Hotel Grand Palace"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/126379

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties