Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,87 (18%)
Cena ar atlaidi*:
17,61
Pirkt
Identifikators:679183
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 41 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2011.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Abstract    3
  SATURS    4
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    6
  Ievads    7
1.  Mārketinga komplekss    10
1.1.  Mārketinga kompleksa elementu raksturojums    11
1.1.1.  Produkta jēdziens un būtība    12
1.1.2.  Cenas noteikšana un tās nozīme    16
1.1.3.  Produktu sadale    20
1.1.4.  Prduktu virzīšanas tirgū jēdziens un tā elementi    23
1.1.5.  Cilvēka faktors- paplašinātā mārketinga kompleksa elements    26
1.2.  Tirgzinības pētījumu loma mārketinga kompleksa pilnveidošanā    29
2.  Mārketinga kompleksa elementu raksturojums SIA „Lapiņas ĒMEI”    35
2.1.  SIA „Lapiņas ĒMEI” produktu raksturojums    36
2.2.  Cenas SIA „Lapiņas ĒMEI”    39
2.3.  Produktu sadale uzņēmumā    41
2.4.  SIA „Lapiņas ĒMEI” preču un pakalpojumu virzīšana tirgū    43
2.5.  Cilvēka faktors uzņēmuma darbībā    45
3.  Mārketinga pētījums un darbības analīze SIA „Lapiņas ĒMEI”    51
3.1.  Mārketinga pētījums SIA „Lapiņas ĒMEI”    51
3.2.  SIA „Lapiņas ĒMEI” SVID analīze    59
  Secinājumi un priekšlikumi    64
  Kopsavilkums    71
  Summary    75
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    79
  PIELIKUMS    82
Darba fragmentsAizvērt

Sākoties pasaules ekonomiskajai lejupslīdei, daudzi uzņēmumi piedzīvoja bankrotu vai uzsāka maksātnespējas procesu, un tikai spēcīgākie no tiem turpināja attīstīties. Pateicoties negatīvajiem ekonomikas faktoriem un lejupslīdei, pieprasījuma, apgrozījuma un pircēju skaita kritums kļuva par vienu no galvenajiem iemesliem, lai uzņēmumi sāktu pārvērtēt savu saimniecisko darbību, efektivizēt procesus un uzlabot uzņēmuma kopējo darbu.
Šī uzņēmuma resursu pārskatīšana un optimizācija galvenokārt var notikt pateicoties mārketinga kompleksa izpētei uzņēmumā. Jau kopš 1948. gada mārketinga kompleksu ir pētījuši tādi pasaulslaveni zinātnieki kā Džeimss Kallitons, Neils Bordens u.c., pilnveidojot un izstrādājot arvien jaunas teorijas par tā pielietošanu uzņēmumu efektivitātes pilnveidošanā.
Lai uzņēmums darbotos ar maksimālu atdevi, ir jāizvērtē mārketinga pasākumu komplekss, kas sastāv no četriem galvenajiem elementiem- produkta, cenas, vietas un veicināšanas- kam mūsdienās pievienojas arī piektais elements- cilvēks. Pielāgojot šos elementus pircēju vajadzībām, uzņēmums var turpināt piedāvāt produktus un sniegt nepieciešamos pakalpojumus, taču daudz efektīvāk nekā iepriekš.
1998. gadā Viļānos dibinātais uzņēmums „Lapiņas ĒMEI”, neskatoties uz mainīgajiem iekšējās un ārējās vides faktoriem, turpina attīstīt un pilnveidot gan savu preču sortimentu, gan pakalpojumu klāstu. Lai uzņēmuma darbību padarītu efektīvāku un piesaistītu jaunus klientus, uzņēmumam jāizpēta mārketinga komplekss un veids, kā tas ietekmē uzņēmuma saimnieciskās darbības rādītājus, jo, lai spētu vadīt uzņēmumu veiksmīgi, nepietiek tikai ar intuīciju.
Mārketinga kompleksa izpēte uzņēmumam nav bijusi aktuāla mārketinga speciālistu trūkuma dēļ, tāpēc analizējot mārketinga kompleksa elementus, autors cer atrast jaunas iespējas, lai palielinātu uzņēmuma apgrozījuma apjomus un piesaistītu potenciālos pircējus un pakalpojumu lietotājus. Mārketinga kompleksa izpēte SIA „Lapiņas ĒMEI” dos iespēju attīstīt uzņēmuma vājās vietas un laicīgi reaģēt uz iespējamajiem draudiem, tādējādi ļaujot sasniegt jaunus mērķus un paverot plašākas attīstības iespējas.

Diplomdarba mērķis– Izpētīt mārketinga kompleksa pielietojumu SIA „Lapiņas ĒMEI” un izanalizēt tā lomu uzņēmumā, kā arī izstrādāt priekšlikumus SIA „Lapiņas ĒMEI” darbības turpmākai sekmēšanai.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga kompleksa pielietojums SIA "Lapiņas ĒMEI"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/679183

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties