Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,22 (15%)
Cena ar atlaidi*:
18,26
Pirkt
Identifikators:702283
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011.g. - 2015.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  MĀRKETINGS UN MĀRKETINGA KOMPLEKSA ELEMENTU ANALĪZE, TO SPECIFIKA TŪRISMA UN VIESNĪCU BIZNESĀ    8
1.1.  Produkts    10
1.2.  Cena    14
1.3.  Vieta jeb sadale    18
1.4.  Virzīšana    22
1.5.  Pakalpojumu mārketinga specifika – 7P koncepcija    28
2.  TŪRISMA NOZARES RAKSTUROJUMS UN TENDENCES LATVIJĀ    32
3.  MĀRKETINGA KOMPLEKSA ELEMENTU VISPĀRĒJS NOVĒRTĒJUMS VIESNĪCĀ “BALTVILLA”    36
3.1.  Viesnīcas “Baltvilla” darbības raksturojums    36
3.2.  Viesnīcas “Baltvilla” pakalpojumu klāsts    39
3.3.  Cena viesnīcā “Baltvilla”    41
3.4.  Vietas un sadales sistēmas analīze viesnīcā “Baltvilla”    43
3.5.  Virzīšanas tirgū pasākumi viesnīcā “Baltvilla”    45
3.6.  Citi mārketinga kompleksa elementi viesnīcā “Baltvilla”    49
4.  PĒTIJUMA PAR VIESNĪCU PAKALPOJUMIEM REZŪLTĀTI    55
4.1.  Pētījumu metodoloģija    55
4.3.  Mārketinga kompleksa elementu novērtējums un attīstības iespējas viesnīcā “Baltvilla”    65
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    70
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    74
Darba fragmentsAizvērt

12. Izpētot viesnīcas tirgū virzīšanas veidus, tika secināts, ka šobrīd vislabāk darbojas vides reklāma tūristu piesaistei restorānam un naktsmītnei (ceļa baneris), tiešā pārdošana konferenču pakalpojumiem (e-pasti, telefona zvani) un atpazīstamības palielināšanai dažādu pasākumu sponsorēšana(Koru kari, Dejo ar zvaigzni).
13. Uzņēmumā dažkārt ir procesu traucējumi – nedarbojas rezervēšanās sistēmas vai personāls laikus neatbild patērētājam. Viesnīcā ir liela personāla mainība, nav izstrādāta personāla motivēšanas sistēma.
14. Uzņēmumam ir sakopta vide, mājīgs un moderns interjers, tomēr nav darba formu darbiniekiem, kas radītu uzņēmuma vienoto stilu.
15. Pēc aptaujas rezultātiem darba autore ir izdarījusi šādus secinājumus –
• 41% aptaujāto respondentu Latvijas viesnīcas apmeklē tikai 1-3reizes gadā, 20%, ka praktiski neizmanto un 19% retāk kā reizi gadā, kas liecina par to, ka vietējiem iedzīvotājiem Latvija kā tūrisma gala mērķis nav pieprasīts;
• Visbiežāk, jeb 42% aptaujāto viesnīcas apmeklē, lai atpūstos ar ģimeni, bet tikai 15%, darba darīšanās;
• Visbiežāk viesnīcās izmanto naktsmītnes 90% un ēdināšanas pakalpojumus 73%, retāk papildpakalpojumus un vissvarīgākie papildpakalpojumi tika izvēlēti – ēdināšanas pakalpojums 86%, bārs 51% un baseins 43%;
• Visvarīgākie kritēriji viesnīcu izvēlē patērētājiem ir pakalpojumu cena un atrašanās vieta un patērētāji viesnīcās pirmām kārtām vērtē – tīrību 36%, komfortu 26% , kā arī viesnīcas vizuālo tēlu 19%;
• Visbiežāk respondenti informāciju par viesnīcām meklē DRS sistēmās 49%, kā arī tiešsaistes ceļojumu portālos 25%, tikai 19% to dara viesnīcu mājas lapās un 2% tūrisma aģentūrās;
• Aptaujas dalībnieki vidēji apkalpošanas līmeni Latvijas viesnīcās vērtē ar 3,52 ballēm no 5. Respondenti uzskata, ka viesnīcām visvairāk jāuzlabo un jāattīsta – pakalpojumu kvalitāte 46%, darbinieku attieksme 44% un pakalpojumu cenas 39%.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga kompleksa elementi viesnīcā "Baltvilla"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/702283

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties