Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,58 (12%)
Cena ar atlaidi*:
18,90
Pirkt
Identifikators:320934
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 38 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Lasītprasmes raksturojums un nosacījumi tās apguvei    7
1.1.  Lasītprasmes apguves posmi    11
1.2.  Lasīšanas traucējumu cēloņi    13
1.3.  Lasīšanas traucējumi    14
2.  Rakstu valodas raksturojums un nosacījumi tās attīstībai    17
2.1.  Rakstīšanas traucējumi to izpausmes    21
3.  Lasīšanas traucējumi un to saistība ar disgrāfijas izpausmēm otrās un trešās klases skolēniem    25
3.1.  Pētījuma apraksts    25
3.2.  Pētījuma bāzes raksturojums    26
3.3.  Pētījuma rezultāti un to analīze    27
3.3.1.  Vārdu ķēžu testa rezultātu apkopojums un interpretācija 2. klašu grupā    28
3.3.2.  Vārdu ķēžu testa rezultātu apkopojums un interpretācija 3. klašu grupā    31
3.3.3.  Rakstu darbu pārbaudes rezultāti un to analīze    35
  Secinājumi    37
  Literatūras saraksts    39
  Pielikums    42
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Vide, kurā bērns aug un attīstās ir būtisks lasīšanas un rakstīšanas procesa apguves priekšnosacījums, tāpēc ir svarīgi veidot ap bērnu vidi, kas sekmētu bērna vispārējo attīstību, kā arī runas un valodas attīstību.
2. Logopēdiskajā aspektā lasīšanas un rakstīšanas traucējumu pamatā ir mutvārdu runas un valodas traucējumi.
3. Skolēniem, kuriem ir lasīšanas vai / un rakstīšanas traucējumi var veidoties negatīvas sekundāras pazīmes - rakstura izmaiņas, grūtības komunicēt ar citiem, mācīšanās traucējumi utml.
4. Logopēdiskajā aspektā svarīga ir savlaicīga diagnostika un korekcija, lai novērstu, vai mazinātu rakstu valodas traucējumus, un novērstu sekundāru traucējumu rašanos.
5. Izvērtējot, pētījuma laikā iegūtos rezultāus tiek secināts, ka lasīšanas un rakstīšanas traucējumi ir cieši saistīti.
6. Burtu ķēžu testā otro klašu zēnu vidējais aritmētiskais iegūtais devītdaļu rezultāts ir pieci, kas var liecināt, ka vizuāli motorās funkcijas tiek vērtētas kā vidējas, bet meiteņu vidējais iegūtais aritmētiskais devītdaļu rezultāts ir seši, kas var liecināt, ka meiteņu vizuāli motorās prasmes ir nedaudz augstākas par vidējo.
7. Burtu ķēžu testā trešo klašu zēnu un meiteņu vidējais aritmētiskais devītdaļu rezultāts ir pieci, kas var liecināt, ka trešo klašu skolēnu vizuāli motorās funkcijas tiek vērtētas kā vidējas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,64 €
Materiālu komplekts Nr. 1368863
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Lasīšanas traucējumi un to saistība ar disgrāfijas izpausmēm otrās un trešās klases skolēniem”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/320934

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties