Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
11,49
Ietaupījums:
1,38 (12%)
Cena ar atlaidi*:
10,11
Pirkt
Identifikators:267731
Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.1.  Pusaudžu vecumposma raksturojums    9
1.2.  Reglamentējošo dokumentu izpēte    10
1.3.  Mācību satura raksturojums    14
1.4.  Mācību metodes un organizācijas formas    16
1.5.  Skolēnu mācību sasniegumu vērtēšana    18
2.  UZDEVUMU KOPA TĒMAI „KRĀSU MĀCĪBAS APGUVE SIETAJĀ BATIKĀ”    20
2.1.  Uzdevumu kopa tēmai „Krāsu mācības apguve Sietajā batikā”    20
2.2.  Stundu tematiskais plānojums    23
2.3.  Skolēnu darbu vērtēšanas kritēriji    29
3.  MĀCĪBU SATURS TĒMAI „BATIKA”    31
3.1.  Krāsu mācība    31
3.2.  Sietās batikas vēsturiskais apraksts    35
3.2.1.  Batika Indonēzijā    35
3.2.2.  Batika Japānā    35
3.2.3.  Batika Āfrikā    36
3.3.  Darba drošības noteikumi    37
3.4.  Materiāli un darba piederumi sietajai batikai    38
3.5.  Batikas tehnikas    39
3.5.1.  Brīvie sējumi    39
3.5.2.  Izšūtā batika    43
3.5.3.  Locītā batika    44
3.5.4.  Tieša krāsas šķīduma uzliešana    46
3.5.5.  Bloku – dēlīšu jeb trafaretu batika    47
3.6.  Kompozīcija un ritms sietajā batikā    47
4.  MĀCĪBU SATURA APROBĀCIJA UN IEGŪTO REZULTĀTU ANALĪZE    51
  NOBEIGUMS    67
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    69
  PIELIKUMI    71
Darba fragmentsAizvērt

NOBEIGUMS
Diplomdarba tēma „Krāsu mācības apguve sietajā batikā mājturībā un tehnoloģijās 7.klasē” ir aprobēta Rīgas Imantas vidusskolas 7. m klasē, kurā ir 18 skolnieces.
Autore var secināt, ka izvēlētā tēma tika veiksmīgi realizēta praksē, jo izstrādājot tās saturu bija ievērotas skolnieču vecumposma īpatnības. Skolnieču un autores vidū veidojās pozitīva
attieksme un radoša gaisotne. Tā kā starp skolniecēm un skolotāju valdīja cieņa, šī pozitīvā attieksme bija jūtama visās nodarbībās. Autorei nesagādāja grūtības pasniegt sagatavoto informāciju, jo skolnieces respektēja skolotāju, saglabājot mieru un klusumu klases telpā.
Iepazīstoties ar mājturības un tehnoloģiju mācību priekšmeta standartu un programmu, izanalizējot literatūru par vecumposma īpatnībām, tika izveidota uzdevumu kopa, kuras tēma atbilst mājturības un tehnoloģiju ieteicamajai mācību programmai. Autore secināja, ka ar
izveidotajiem uzdevumiem 7. klasei, tika sasniegti standartā izvirzītie mērķi un uzdevumi.
Pēc tēmas aprobācijas praksē, autore secina, ka visveiksmīgākā metode jaunas vielas apgūšanā ir izskaidrojoši ilustratīvā metode. Tēmas aprobācijas laikā apstiprinājās, ka svarīga
loma ir ne tikai vizuālajiem materiāliem, kas viennozīmīgi papildina autores stāstījumu, bet arī sniegtās informācijas aktualitātei mūsdienās.
Autore praksē pārliecinājās, ka veiksmīgas ir tās mācību metodes, kuras ļauj skolniecēm apgūtās zināšanas pielietot tā, lai veidotos iemaņas un prasmes (reproduktīvā metode).Šī metode
tika pielietota veicot tādus uzdevumus kā – krāsu pāreju, kompozīciju veidošanā, kā arī paraugu un lielo darbu batikošanā.
Autore secināja, ka pirms jaunas tēmas uzsākšanas, lietderīgi ir noskaidrot skolnieču jau esošās zināšanas ar anketēšanas palīdzību.
Liela nozīme mācību procesā ir vērtēšanas sistēmas izveidei, kas nodrošina atgriezenisko saikni. Vērtēšanas procesā svarīgi ir ievērot regulāru un objektīvu skolēnu mācību sasniegumu
vērtēšanu, ņemot vērā gan skolēnu mācību darba procesu, gan mācību satura apguves rezultātus.
Autore secināja, ka neatņemama vērtēšanas sastāvdaļa ir regulāra uzslavu izteikšana armērķi sekmēt turpmāko mācību procesu.
Tēmas aprobācijas laikā apstiprinājās, ka skolniecēm mācību process šķiet interesantāks, ja stundā veicamie uzdevumi tiek dažādoti. Lai arī skolniecēm nelikās saistoša laukumu kompozīciju veidošana, uzdevuma lietderība apstiprinājās veidojot lielo darbu.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Krāsu mācības apguve sietajā batikā mājturībā un tehnoloģijās 7.klasē”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/267731

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties