Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,87 (18%)
Cena ar atlaidi*:
17,61
Pirkt
Identifikators:875092
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2008.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    8
1.  Traktortehnikas tirdzniecības apskats un specifika    10
1.1.  Lauksaimniecība Latvijā    10
1.2.  Traktortehnikas tirdzniecības specifika    18
1.3.  Traktortehnikas krājumu veidošana un to piegāde    24
2.  Traktortirdzniecības uzņēmuma krājumu veidošanas stratēģijas novērtējums    28
2.1.  Iepirkumu stratēģijas novērtējums    28
2.2.  Krājumu veidošanas stratēģijas novērtējums    40
3.  Krājumu un iepirkumu stratēģijas problēmu risinājums    44
3.1.  Iepirkumu stratēģijas uzlabošanas iespējas    44
3.2.  Krājumu stratēģijas uzlabošanas iespējas    51
  Secinājumi    57
  Priekšlikumi    58
  Bibliogrāfiskais saraksts    59
  Pielikumi    61
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Lauksaimniekiem Latvijā ir plaša izvēle traktoru tehnikas jomā, var iegādāties gan jaunu tehniku, gan lietotu, tehniku ir iespējams iznomāt, kā arī pastāv iespēja veidot vai iesaistīties korporācijās, kur sadarbojas vairāki lauksaimnieki, tādējādi gūstot iespēju izmantot traktoru tehniku.
2. Uzņēmums "M.T.Z. Serviss" nodarbojas ar traktoru tirdzniecību, apkopju un remontu veikšanu, un ir viens no vadošajiem traktortirdzniecības uzņēmumiem Latvijā.
3. Uzņēmums "M.T.Z. Serviss" ir vienīgais Belarus traktoru pārstāvis Latvijā.
4. Pēc uzņēmuma "M.T.Z.Serviss" darbības analīzes un iepirkumu statistikas analīzes veikšanas var secināt, ka, tā kā aug traktoru tirdzniecības rādītāji, aug arī nepieciešamo TA un veicamo remontu skaits.
5. Pēc 2012. gada uzņēmuma darbības analīzes veikšanas var secināt, ka uzņēmums nav pienācīgi izvērtējis nepieciešamo TA skaita pieauguma intensitāti, kā dēļ radās TA detaļu iztrūkums noliktavā un zaudējumi.
6. Pēc uzņēmuma "M.T.Z.Serviss" darbības analīzes un iepirkumu statistikas analīzes veikšanas var secināt, ka aug arī klientu pieprasījums pēc traktoru remontiem.
7. Pēc 2012. gada uzņēmuma darbības analīzes veikšanas var secināt, ka uzņēmums nav pienācīgi izvērtējis nepieciešamo detaļu apjomu veicamajam traktoru remontu skaitam, kā rezultātā radās zaudējumi un izveidojās 2-3 klientu rinda uz šo pakalpojumu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,96 €
Materiālu komplekts Nr. 1362862
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Krājumu veidošanas stratēģijas uzlabošanas iespējas traktortehnikas tirdzniecības uzņēmumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/875092

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties