Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
11,49
Ietaupījums:
1,26 (11%)
Cena ar atlaidi*:
10,23
Pirkt
Identifikators:989188
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 29 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2007.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Komunikācijas būtība uzņēmuma menedžmentā   
1.1.  Komunikācija un informācija   
1.2.  Komunikācijas elementi   
1.3.  Komunikācijas struktūra   
1.4.  Sabiedriskā komunikācija   
2.  Komunikācijas problēmas uzņēmumā   
2.1.  Nesekmīgas komunikācijas iemesli   
2.2.  Komunikācijas psiholoģiskās barjeras   
3.  Iekšējās un ārējās komunikācijas nodrošinājums AS „BIG”   
3.1.  AS „BIG” darbības raksturojums   
3.2.  AS „BIG” komunikācijas vide   
3.3.  Darbinieku viedokļi par komunikāciju AS „BIG”   
3.4.  Komunikācijas problēmas, to risinājums AS „BIG”   
3.5.  AS „BIG” komunikāciju pilnveidošana uzņēmuma līmenī   
3.6.  AS „BIG” komunikāciju pilnveidošana indivīda līmenī   
4.  AS „BIG” komunikācijas stratēģijas izveides iespējas   
  Secinājumi   
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts   
Darba fragmentsAizvērt

Apzinoties globalizācijas ietekmi, cilvēku dzīvē arvien pieaug nozīme iespējai sazināties saprotamā, vienkāršā valodā un veidos, meklējot noderīgu informāciju, domubiedrus un uzticamus informācijas kanālus. Latvijā pēdējos gados ir krasi mainījies informatīvās telpas saturs, strauji palielinājies informācijas apjoms, kvalitāte un informācijas aprites ātrums, pilnveidojušies informācijas kanāli, kas ievērojami mainījuši informācijas patērētāju vēlmes. Uzņēmumiem arvien būtiskāk ir atrast savu vietu informatīvajā telpā, saprast informācijas tirgus pieprasījuma – piedāvājuma attiecības, pazīt mērķa auditoriju un satuvināties ar to.
Vērojot šī brīža sabiedrisko attiecību, mārketinga un reklāmas tendences, pieaug nepieciešamība pēc stratēģiskas plānošanas un mērķtiecīgas darbības attiecību uzturēšanā starp uzņēmumiem un to klientiem, uzņēmumu darbiniekiem, izvēloties piemērotākās auditorijas izpētes metodes, komunikācijas veidus un aktivitātes. Uzņēmumiem, kuri ir ieinteresēti veidot dialogu gan ar darbiniekiem, gan ar sabiedrību un kļūt par uzticamu informācijas avotu, ir jāuzņemas iniciatora loma, patstāvīgi nosakot informatīvā darba virzienus, ziņu dienas kārtību, maksimāli pilnveidojot un attīstot uzņēmuma iekšējo komunikāciju, paaugstinot darbinieku profesionalitāti, lai mērķtiecīgi, operatīvi un kvalitatīvi varētu nodrošināt sabiedrību ar vajadzīgo informāciju.
Komunikācija uzņēmumā ir līdzeklis, ar kuru uzņēmuma vadītājs pārliecina, informē, pamato un virza ikvienu darbinieku pretī uzņēmuma mērķiem un uzdevumiem. Jebkurā uzņēmumā tiek lietots liels skaits dažādu komunikācijas līdzekļu. Nemitīgi informējot darbiniekus, komunikācija uzlabo kolektīva mikroklimatu, nodrošina dažāda līmeņa darbiniekus ar informāciju, kas nepieciešama lēmumu pieņemšanai. Taču mūsdienu informācijas sabiedrībā konkurences apstākļos tās dalībniekiem kļūst arvien grūtāk apgūt komunikācijai nepieciešamās iemaņas – definēt savu identitāti, formulēt un nostiprināt vērtību skalu, attieksmi un uzvedību.
Vienkāršoti komunikāciju var dēvēt par sazināšanās iespēju, informācijas apmaiņu. Bez komunikācijas nevar pastāvēt pasaule, jo šis process norit praktiski nepārtraukti, komunicējoties ar visdažādākajiem cilvēkiem visdažādākajās vietās – darba vietā, uz ielas, skolā, ģimenē utt., iegūstot informāciju no laikrakstiem, televīzijas, radio un citiem masu saziņas līdzekļiem.
Komunikācija ir līdzvērtīgs jēdziens saskarsmei, ko pēc autores domām var formulēt sekojoši, ka saskarsme ir tāds cilvēku attiecību process, kurā cilvēki cits citam izklāsta savas domas, apmainās ar nepieciešamo un vajadzīgo informāciju, meklē savstarpēju saprašanos un eksistences jēgu. Saskarsmē tiek nodota un radīta gan personīgā, gan sociālā pieredze. Tas, kā cilvēks komunicē, ir atkarīgs no viņa sociālās pozīcijas, piederības grupai – ģimenei, darba kolektīvam, noteiktai kultūrai. Komunikācija ir informācijas nodošana un saņemšana, izmantojot kopējus, verbālus vai neverbālus, simbolus.
Visas uzņēmuma vadītāja funkcijas – plānošana, organizēšana, līderība, kontrolēšana, u.c. – ir cieši saistītas ar komunikāciju, tāpēc katram vadītājam ir jābūt labam komunikatoram. Labas komunikācijas iemaņas ir nepieciešamas arī darbiniekiem. Taču vadīšanas funkciju realizēšanā daudzos uzņēmumos komunikācijai netiek pievērsta pienācīga uzmanība, uzskatot, ka tā ir pašsaprotama, ka tai nav nepieciešama padziļināta pieeja un analīze.
Mūsdienās, kad valstī ir nestabila ekonomiskā un politiskā situācija, uzņēmumā ļoti svarīgi ir objektīvi informēt darbiniekus par valstī un uzņēmumā notiekošiem procesiem. Uzņēmuma darbiniekiem ir jāizprot uzņēmuma saimnieciskās un finansiālās darbības situācija, jo pretējā gadījumā uzņēmumā var rasties nelabvēlīga gaisotne, kuras pamatā ir nezinošu darbinieku neapmierinātība, slikta darba disciplīna un citi uzņēmuma darbību negatīvi ietekmējoši faktori.
Vēsturiskā attīstības gaitā XXI gadsimtu daudzi speciālisti nodēvējuši par informāciju un komunikāciju tehnoloģiju gadsimtu. Mikroelektronika, kas ir visu tehnoloģiju pamatā, būtiski ir mainījusi ne tikai pašus komunikācijas līdzekļus, bet arī sabiedriskās attiecības, kas rodas, pielietojot šos zinātnes sasniegumus.
Pamatojoties uz tēmas aktualitāti šobrīd un uz iepriekš minēto, izvēlēta bakalaura darba tēma – „Komunikāciju vides pilnveidošanas perspektīvas finanšu pakalpojumu uzņēmumā AS „BIG““.
Bakalaura darba mērķis: analizēt komunikācijas būtību AS „BIG“ menedžmentā un izstrādāt priekšlikumus komunikāciju pilnveidošanai uzņēmumā. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Komunikāciju vides pilnveidošanas perspektīvas finanšu pakalpojumu uzņēmumā AS "Big"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/989188

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties