Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:276527
Vērtējums:
Publicēts: 29.08.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 36 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Ievads    5
1.  Literatūras apskats    7
1.1.  Produkta, pakalpojuma kvalitātes kritēriji    7
1.1.1.  Kvalitātes vadības uzbūve    9
1.1.2.  Klientu apmierinātības nosacījumi    12
1.1.3.  Apkalpošanas kvalitāte    13
1.2.  Klientu lojalitātes aspekti    17
1.3.  Konkurētspejas faktori    20
1.4.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības likumiskais regulējums    25
2.  Pētījuma metodoloģija    28
3.  Pētnieciskā daļa    31
3.1.  Apkalpošanas kvalitāte Jelgavas picērijās    31
3.2.  Pētījuma rezultātu analīze    42
3.3.  Konkurētspējas novērtējums    52
  Secinājumi un priekšlikumi    55
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    57
  Pielikums    58
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
• Apkopjot veiktā pētījuma rezultātus, var secināt, ka liela daļa no Jelgavas picēriju klientiem vismaz vienu reizi mēnesī apmeklē picērijas.
• Daudzi no klientiem ir neapmierināti ar darbinieku skaitu picērijās, aptaujātie uzskata, ka apkalpojošā darbinieku sastāvam vajadzētu būt lielākam.
• Jelgavas picēriju klientiem ir svarīgs apkalpojošā personāla izskats, runāšanas stils, profesionālisms, laipnība, kompetence un atsaucība.
• Picēriju klienti ir pilnībā apmierināti ar izpildes, pakalpojumu saņemšanas termiņiem.
• Respondenti uzskata, ka Jelgavas picēriju sniegtie pakalpojumi ir vienā līmenī ar citiem piedāvājumiem tirgū.
• Par Jelgavas picēriju stiprajām pusēm tiek minētas: laipns, smaidīgs personāls, ātra apkalpošanas kultūra, plašs produktu un pakalpojumu klāsts, kā arī plašs picēriju tīkls un atpazīstams tēls.
• Par Jelgavas picēriju vājajām pusēm tiek nosauktas: bieža personāla maiņa, augstas cenas, reklāmas informācijas trūkums, kā arī garas rindas.
• Izvērtējot un apkopojot datus par Jelgavas picēriju konkurētspēju, var secināt, ka „Čili Picai” pārsvars pār konkurentiem ir neliels, tomēr tas nozīmē, ka šī picērija ir ieguvusi stabilu vietu tirgū starp Jelgavas picērijām.
• Analizēto picēriju apkalpošanas kvalitātes vadība sistēmas, galvenokārt tās ir vērstas uz klientu ātru, kvalitatīvu apkalpošanu. Diemžēl, vienai no picērijām netika sniegta analīze par kvalitātes sistēmu, jo uzņēmuma vadība atteicās izpaust komercnoslēpumu.
• SIA „Čili Picas” klientu apkalpošanas sistēma picērijā ir raksturojama, kā „Viena soļa princips”, kas sevī nodrošina klientam pie viena darbinieka iegūt visu iespējamo informāciju un pakalpojumus.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Klientu apkalpošanas kvalitātes izvērtējums Jelgavas picērijās”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/276527

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties