Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē

    TOP 500

    Diplomdarbs27 Pedagoģija

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
0,72 (12%)
Cena ar atlaidi*:
5,27
Pirkt
Identifikators:284796
Vērtējums:
Publicēts: 29.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 38 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2014.g. - 2014.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Socializācija – bērnu iekļaušanās sabiedrībā problēmas skatījumā    5
1.1.  Pašapkalpošanās – pirmais solis uz socializāciju    5
1.2.  Bērnu pašapkalpošanās prasmju pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums 3 – 4 gadu vecumā    12
2.  Pieaugušie – bērnu pozitīvas darbības un attieksmes rosinātāji pašapkalpošanās procesā    20
3.  Ieteikumi bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšanai    26
  Secinājumi    31
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    32
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Studiju darbā balstoties uz I. Jurgenas (2002), V. Romenkovas (2012), A. Ļubļinskas (1979), V. Golubinas (2007), G. Svences (1999) u.c. autora atziņām, tika izdarīti vairāki secinājumi:
• Socializācijas procesā pirmsskolas vecuma bērns apgūst sociālo pieredzi, attīsta sociālās prasmes, apgūst sabiedrības kultūras pamatus, sociālās normas, zināšanas, tradīcijas, vērtības, prasmi pilnvērtīgi dzīvot sabiedrībā, kā arī lietot valodu saskarsmē. Balstoties uz socializēšanos sabiedrībā, bērnam attīstās tādas prasmes un iemaņas, kas vajadzīgas pašapkalpošanās procesā. Tās ir ģērbšanās, galda kultūras mazgāšanās u.c. prasmes. Lai attīstītu katru šo prasmi, ir jāzina, kāds ir noteiktā vecumposma attīstības likumsakarības.
• Pakļaujoties pieaugušo norādījumiem un prasībām, izpildot viņu uzdevumus un atdarinot viņus, bērns aizvien vairāk sāk pārvaldīt savu rīcību un uzvedību. Mainās arī izziņas procesu – uztveres, atmiņas, domāšanas norise, kuros vienmēr iekļaujas arī runas signāli. Apgūstot savu psihisko darbību, bērns iemācās regulēt tādus procesus kā tīšā novērošana, tīšā iegaumēšana un atcerēšanās, loģiskā domāšana, gribas darbība. Runas apgūšana un praktiskās pieredzes straujais pieaugums paplašina bērna iespējas vispārināt, paredzēt un izmantot jau apgūto jēdzienu vai darbību jaunos apstākļos.
• Rotaļā kā īpašā bērna dzīvesveidā īstenojas viņa saikne ar apkārtējo īstenību. Pateicoties viņa aktivitātei, aktīvumam, kas ir bērna darbīgums, rosīga darbība sekmē bērna attīstību veselumā, viņa gatavību dzīves darbībai. Tātad rotaļa sevī iekļauj milzīgas, vel pilnībā neizpētītas bērna attīstības un audzināšanas iespējas, respektējot gan bērna dabas dotos raksturotājus, gan bērna un vides mijiedarbības nosacījumus, gan paša bērna aktivitāti.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,19 €
Materiālu komplekts Nr. 1355501
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu pašapkalpošanās prasmju sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/284796

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties