Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:856801
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    8
1.  ANALĪTISKĀ DAĻA    10
1.1.  Idejas apraksts    10
1.2.  Uzņēmuma darbības nozaru raksturojums    11
1.2.1.  Tekstilizstrādājumu ražošana Latvijā    11
1.2.2.  Konkurentu raksturojums un analīze    13
1.3.  SIA "Pupiņa" apraksts    15
1.3.1.  Produkcijas un mērķa tirgus raksturojums    15
1.3.2.  Uzņēmuma misija un mērķi    19
1.3.3.  Uzņēmuma juridiskā forma    20
2.  PROJEKTA APRĒĶINU DAĻA    23
2.1  Produkta zīmols un iepakojums    23
2.2.  Pašizmaksas aprēķins un cenas noteikšana    30
2.3.  Jaunā produkta ieviešanas aktivitāšu plāns    37
2.3.1.  Tirdzniecība internetā    41
2.4.  Projekta apkopojums    44
3.  TEHNOLOĢISKĀ DAĻA    49
4.  DARBA UN DABAS AIZSARDZĪBAS DAĻA    59
4.1.  Dabas aizsardzība    59
4.2.  Darba aizsardzība    60
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    65
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    67
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot diplomprojektu darba autore izvirzīja sekojošus secinājumus:
• Ik dienas tirgū parādās arvien jauni produkti, kas visbiežāk ir pilnveidotas vai uzlabotas jau tirgū esošas preces, kas paredzētas pircēju vēlmju un vajadzību pilnīgākai apmierināšanai.
• Pircēju vēlmes ir ļoti mainīgas un nepastāvīgas, tādēļ pirms jauna produkta ražošanas uzsākšanas precīzi jānosaka, ko konkrēti un kādam mērķim ražot, lai tas veiksmīgi izturētu konkurenci.
• Jauna produkta ieviešana tirgū no vienas puses ir ļoti riskanta, jo, piemēram, neprecīzi noteikts pieprasījums tirgū vai nepareizi izvēlēts mērķa tirgus uzņēmumam var radīt zaudējumus, bet no otras puses tā var kļūt par uzņēmuma veiksmes faktoru, jo piesaista arvien lielāku pastāvīgo pircēju loku un veicina uzņēmuma atpazīstamību.
• Diplomdarba pētījuma objekts ir bērnu tekstilizstrādājumu ražošanas nozare, savukārt darba pētījuma priekšmets ir jaunās bērnu tekstila sedziņas ieviešana Latvijas tirgū.
• Dažādu tekstilizstrādājumu ražošana ir viena no Latvijas tautsaimniecības nozarēm, kurā iezīmējas valsts kultūras īpašības un dzīves uztvere, turklāt jāmin, ka šo uzņēmumu ražotā produkcija ir atzīta un pieprasīta ne tikai vietējā tirgū, bet arī Eiropā un pārējā pasaulē.
• Bērnu tekstilpreču tirgus Latvijā ir diezgan piesātināts ar dažādām precēm, turklāt tajā darbojas daudzi uzņēmumi, kas paši ražo savu produkciju, un no tiem pazīstamākie ir SIA "Dream Factory", SIA "Sidrabmeijas" un Griķuspilveni.lv.
• Jaundibināmais uzņēmums SIA "Pupiņa" šūs specializētas sedziņas (barošanas spilventiņus) jaunajām māmiņām, kas gan mazulim, gan māmiņai barošanas laikā liks justies droši.
• SIA "Pupiņa" misija ir piedāvāt augstas kvalitātes produkciju no Latvijā ražotiem izejmateriāliem, lai apmierinātu jauno māmiņu vajadzības un radītu komfortu viņu mazulim, savukārt uzņēmuma mērķi ir: pirmkārt, attīstīt un pilnveidot uzņēmumu, pierādot tā konkurētspēju starp pārējiem nozares uzņēmumiem, otrkārt, atvērt savus mazumtirdzniecības veikalus; treškārt, veiksmīgi iekarot Latvijas tirgu, izveidojot ilgtspējīgas biznesa attiecības ar sadarbības partneriem un pievēršot lielāku uzmanību mārketinga aktivitāšu īstenošanai.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties