Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,87 (18%)
Cena ar atlaidi*:
17,61
Pirkt
Identifikators:299494
Vērtējums:
Publicēts: 27.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 40 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    1
1.  MĀRKETINGA DEFINĪCIJA UN APRAKSTS    4
1.2.  Mārketings globālajā tīmeklī    5
1.3.  Mārketinga kanāli globālajā tīmeklī    9
2.  MĀRKETIGA RĪKI GLOBĀLAJĀ TĪMEKLĪ    13
2.1.  Mārketinga rīku apraksts    15
2.2.  „Affiliate” mārketings (partnermārketings)    16
2.3.  Vizuālā reklāma    18
2.3.  E-Pasta mārketings    21
2.4.  Piesaistes mārketings    25
2.5.  Kontekstuālā reklāma    26
2.6.  Meklētājprogrammu optimizācija (SEO-Search Engine Optimization)    26
2.7.  Meklētājprogrammu mārketings(SEM-Search Engine Marketing)    27
2.8.  Sociālo mēdiju mārketings    27
2.9.  „Viral” mārketings    27
3.  INTERNETA MĀRKETINGA RĪKU IZMANTOŠANAS TENDENCES LATVIJAS MAZOS UN VIDĒJOS UZŅĒMUMOS    29
4.  PĒTĪJUMS ”INTERNETA MĀRKETINGA RĪKU IZMANTOŠANA LATVIJAS VIDĒJOS UN MAZOS UZŅĒMUMOS”    36
4.1.  Pētījuma „Interneta mārketinga rīku izmantošana Latvijas mazos un vidējos uzņēmumos” analīze    38
  SECINĀJUMI    62
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    64
  PIELIKUMI    68
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Darba nobeigumā autors secina, ka ir pilnībā izdevies izpildīt ievadā noteiktos uzdevumus, bet mērķus-tikai daļēji. Pilnībā ir izpildīti darba uzdevumi- ir apkopota informācija par mārketinga rašanos un vēsturi, kā arī par interneta mārketinga rašanos un vēsturi. Ir aprakstīti un izanalizēti interneta mārketinga rīki. Darba autors ir veicas aptauju starp Latvijas mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kuras rezultātus ir atspoguļojis un analizējis darbā.
Mērķi sasniegti tikai daļēji. Viens no mērķiem bija izstrādāt risinājumu mārketinga stratēģijām internetā, balstoties uz aptaujāto uzņēmumu sniegtajām atbildēm, kas arī veiksmīgi tika izdarīts, tika piedāvātas divas mārketinga stratēģijas, kas ir piemērotas Latvijas mazā un vidējā uzņēmuma iespējām.
Otrs mērķis bija pierādīt interneta mārketinga rīku efektivitāti un izdevīgumu, salīdzinot ar citu mediju alternatīvām. Diemžēl, darbā atspoguļotajos un analizētajos salīdzinājumos, ekonomiski izdevīgāka un plašāku auditoriju aptveroša izrādījās radio piedāvātā reklāma.
Darba gaitā tika veikti sekojošie secinājumi:
• Internets ar vien biežāk tiek pielietots kā platforma, kurā uzņēmums var reklamēties un veikt mārketinga aktivitātes.
• Uzņēmumi, kuri savu uzņēmējdarbību lielā mērā saista ar globālā tīmekļa izmantošanu, savu nākotnes attīstību novērtē pozitīvāk kā tie, kas ikdienā neizmanto internetu.
• Lai arī e-pasta mārketings pasaulē tiek izmantots plaši, Latvijā, īpaši mazos un vidējos uzņēmumos, tas tiek izmantots ļoti reti.
• Kopumā uzņēmumi neuzskata interneta mārketinga rīkus par neefektīviem, jo labprāt tos izmēģinātu par velti, ja tiem tiktu piedāvāta tāda iespēja.
• Mārketinga aktivitātes internetā pārsvarā tiek veiktas regulāri, 10 un vairāk reizes gada laikā.
• Uzņēmumi tikai daļēji kategorizē medijus, kuros izmantot interneta mārketinga rīkus.
• Reklāmkarogu izmantošana Latvijas mazos un vidējos uzņēmumos netiek bieži izmantota. Kā tika secināts, konkrētais radio medijs analizētajā gadījumā izrādījās izdevīgāks

Darba autora ieteikumi veiksmīgai interneta mārketingu rīku izmantošanai ir sekojoši:
• Pēc iespējas vairāk izmantot tīmekļa lapu kategorizēšanu, lai sasniegtu maksimālu lielu daļas savas mērķauditorijas.
• Nebaidīties izcelties interneta vidē ar savu mārketinga stratēģiju, tas ir veids kā būt pamanāmam.
• Maksimāli izmantot sociālo tīklu sniegtās iespējas saziņā ar klientiem. Sociālie tīkli nojauc robežas, kuras ir izveidojušās cilvēku ikdienas komunikācijā.
• Integrēt interneta mārketingu kopējā marketinga stratēģijā, lai sasniegtu maksimālu efektu no dažādām mārketinga aktivitātēm kopumā.
• Biežāk pievērst uzmanību konkurentu mārketinga aktivitātēm internetā.


Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Interneta mārketinga rīku izmantošana Latvijas mazos un vidējos uzņēmumos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/299494

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties