Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,01 (14%)
Cena ar atlaidi*:
18,47
Pirkt
Identifikators:274429
Vērtējums:
Publicēts: 12.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2007.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANNOTATION    8
  IEVADS    8
1.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS BŪTĪBA    10
2.  UZŅĒMUMA ”ZAIGA”DARBĪBA    25
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    25
2.2.  Pakalpojumu sortiments un tā raksturojums    26
2.3.  Pakalpojumu mārketings    28
3.  UZŅĒMUMA VIDE    37
3.1.  Uzņēmuma iekšēja vide    38
3.2.  Uzņēmuma ārējās vides raksturojums    45
3.2.1.  Uzņēmuma mikrovide    46
3.2.2.  Uzņēmumamakrovide    52
3.3.  Mērķtirgus analīze    42
3.4.  Konkurence    60
3.5.  SVID (SWOT) analīze salona „Zaiga”    66
4.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS IZSTRĀDE    73
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    82
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pētot un analizējot uzņēmuma “Zaiga” darbību, autore ir nonākusi pie šādiem secinājumiem:
1. Uzņēmumam ir liela attīstības perspektīva un iespējas pie nosacījuma, ka veiksmīgi tiks realizēta uzņēmuma mārketinga stratēģija.
2. Skaistumkopšanas pakalpojumu tirgus ir visai piesātināts tāpat, kā daudzi citi, arī tajā valda sīva konkurence, līdz ar to veikta konkurentu analīze un citi nepieciešamie pasākumi.
3. IU „Zaiga” mērķis ir veikt ilgstošu, sistemātisku ekonomisku darbību un kapitāla ieguldīšanu, kas vērsta uz pakalpojumu sniegšanu, kā arī pircēju saglabāšanu un jaunu klientu piesaisti.
4. IU „Zaiga” mērķtirgus ir visi Strenču pilsētas un tās tuvākas apkārtnes iedzīvotāji.
5. Cena ir svarīgs skaistumkopšanas pakalpojumu rādītājs, kuri lielā mērā nosaka mērķauditorijas izvēli. Cenas ziņā nav iespējamas lielas svārstības, par cik tā lielā mērā atkarīga arī no konkurentiem, kuri visās jomās cenšas ražot analogus pakalpojumus tai pašai mērķauditorijai.
6. Pēc analīzes rezultātiem nopietnākais „Zaiga” konkurents ir frizētava „Stella”, kas piedāvā līdzīga satura pakalpojumus tai pašai mērķauditorijai. Pārējie konkurenti ir nelieli, tomēr jāņem vērā to spēja attīstīties un izvirzīties dotajā tirgū. Līdz ar to uzņēmumam nepieciešams patstāvīgi attīstīties un sekot līdzi konkurentu aktivitātēm, pilnveidot sevi, savus darbiniekus, strādāt ar klientiem.
7. Pakalpojumu virzīšanas tirgū ir komunikāciju veidošana starp mērķpircējiem, lai izplatītu informāciju par uzņēmumu un tā pakalpojumiem un motivētu pircēju iepirkties. Frizētava “Zaiga” strādā ar nolūku palielināt pārdošanas apjomu, t.sk., uzlabot arī klientu darbības rezultātus, veicināt pakalpojumu virzību tirgū.
8. Jāatceras, ka pats labākais pakalpojums pasaulē nebūs nevienam vajadzīgs, ja klienti nezinās par tā esamību. Līdz ar to viens no pakalpojumu mārketinga likumiem ir - Reklamējies, kā gan citādi tevi pazīs un tavu pakalpojumu pirks.
9. Frizētavu darbinieks ir cieši iesaistīts kosmētiskā pakalpojuma sniegšanas procesā, ļoti svarīgas ir klienta un personāla savstarpējās attiecības (tātad liela nozīme ir verbālajai un neverbālajai komunikācijai).
10. Pakalpojuma tirgu ļoti liela nozīme ir personālam. Friziera profesijā nevar iestāties mirklis, kad to var uzskatīt par apgūtu līdz galam, jo tiek izmantoti aizvien jauni materiāli, jauni instrumenti, mainās klientu vēlmes un vajadzības.
11. Skaistumkopšanas pakalpojumu tirgu biežāk mainās mode un materiāli. Pakalpojumu izmantojot, cilvēki būtisku uzmanību veltī komfortam un ērtībām.
12. Parasti skaistumkopšanas salonu pakalpojumu sniegšanā ir vērojama lielāka vai mazāka sezonalitāte, jo nereti klienti apmeklē salonus tikai pirms kāda svarīga pasākuma vai svētkiem (Ziemassvētki, Jaunais gads, kāzas). Lielāka aktivitāte salonu apmeklēšanā ir vērojama arī, tuvojoties pavasarim un vasarai.

Uzņēmuma mārketinga darbību pilnveidošanai autors piedāvā sekojošus priekšlikumus:
1. Uzņēmuma “Zaiga” pakalpojumu pārdošanas tirgus daļas paplašināšanā liela nozīme ir jaunu mērķpircēju meklēšana, izzinot iespējamā klienta specifiskās intereses un prasības, pielāgot savus pakalpojumus šīm interesēm un prasībām, reizē dibinot ar pircējiem kontaktus, kas, savukārt, dod iespēju uzņēmumam ietekmēt pircēja izvēli.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −36,59 €
Materiālu komplekts Nr. 1329659
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Individuālā uzņēmuma "Zaiga" mārketinga stratēģijas izveide”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/274429

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties