Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,27 (16%)
Cena ar atlaidi*:
11,93
Pirkt
Identifikators:483905
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2010.g. - 2011.g.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Izplatīti trūkumi iekšējā komunikācijā ir plānošanas un konsekvences trūkums. Svarīgi ir „pieradināt” darbiniekus pie zināmas sistēmas informācijas apritē, tāpat arī neaizmirst „sekot līdzi” notikumiem, piemēram, risinot kādu problēmu. Pat ja darbinieks nav tieši iesaistīts konkrētajā problēmā, saņemot informāciju un pārrunājot to, nostiprinās piederības izjūta uzņēmumam. Protams, tas nenozīmē, ka pilnīgi visas problēmas tiek apspriestas ar visiem darbiniekiem. Jāprot izvēlēties, kam un ko teikt.
Iekšējās komunikācijas nozīmei ir vairāki slāņi:
1. Komunikācija nodrošina orientāciju un rada uzticamību – darbiniekiem ir jāzina uzņēmuma mērķi, kā arī jāzina un jāsaprot, kā viņi var atbalstīt to sasniegšanu, veicot savu darbu;
2. Iekšējā komunikācija, pie kuras pieder arī iekšējās sabiedriskās attiecības kļūst par uzņēmuma iekšējās sadarbības pamatu un par panākumu faktoru pieaugošās konkurences apstākļos;
3. Veiksmīga komunikācija ceļ labsajūtu;
4. Veiksmīgai iekšējā komunikācija darbojas arī uz ārpusi;
5. Pārmaiņas nevar notikt bez darbinieku līdzdalības – darbiniekiem ir galvenā loma uzņēmuma pārmaiņu procesā;
6. Apmierināti darbinieki nozīmē apmierinātus klientus.
Iekšējā komunikācijā tiek sniegta informācija par uzņēmuma mērķiem; pārstrukturēšanos; ideju, kā pārstrukturēties; jaunas nodaļas izveidi; drīzu racionalizāciju; kādu jaunu uzdevumu; tirgus un uzņēmuma nepareizu attīstību; vadības plāniem; jaunām tirgus prasībām; darba vietu attīstību. Tajā ir svarīgi ne tikai sniegt informāciju, bet arī izvēlēties kā to pasniegt! Un svarīgi ir tas, ka tajā piedalās visi darbinieki.
Komunikācija PARĀDU PIEDZIŅAS UZŅĒMUMS XX telpās rit starp kolēģiem un vadītāju un tā vietnieku. Katram darbiniekam ir iespēja jebkurā laikā vērsties pie PARĀDU PIEDZIŅAS UZŅĒMUMS XX vadītāja ar jautājumiem, priekšlikumiem un citiem risināmiem jautājumiem.
Iknedēļas sapulces;
Uzņēmumā aktīvi darbojas Intranets – PARĀDU PIEDZIŅAS UZŅĒMUMS XX Life;
Korporatīvie pasākumi, sporta spēles;
Darbinieku jubileju svinēšana;
Darbinieku aptaujas
Svarīgs informācijas nodošanas kanāls ir neformālās sarunas. To var izmantot pirms kādu jauninājumu vai pārmaiņu ieviešanas, vispirms tiem par labu nosliecot neformālos līderus. Vadībai nevajadzētu pieļaut, ka parādās runas par negatīviem procesiem. Šis brīdis jāapsteidz, nākot klajā ar savu pozīciju konkrētajā jautājumā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −39,10 €
Materiālu komplekts Nr. 1334848
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Iekšējās komunikācijas problēmas un to risinājumi pakalpojumu sniegšanas uzņēmumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/483905

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties