Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,56 (11%)
Cena ar atlaidi*:
12,64
Pirkt
Identifikators:348645
Vērtējums:
Publicēts: 25.08.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  DARBĀ IZMANTOTIE SAĪSINĀJUMI    7
  IEVADS    8
1.  ELEKTRONISKĀS KOMERCIJAS (EK) JĒDZIENS    10
1.1.  Interneta jēdziens    18
1.2.  Tradicionālās pārdošanas salīdzinājums ar pārdošanu Internetā    21
1.3.  Tūrisms    23
2.  TŪRISMA UN INTERNET TĪKLA ATTĪSTĪBA LATVIJĀ    29
3.  KOMPĀNIJAS APRAKSTS    37
4.  EKONOMISKĀ EFEKTA APRĒĶINS    48
  NOBEIGUMS    49
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI    50
Darba fragmentsAizvērt

1. ELEKTRONISKĀS KOMERCIJAS (EK) JĒDZIENS
Elektroniskā komercija – tas ir jebkurš darījumu operāciju un pašu darījumu veids, kas paredz informācijas tehnoloģiju un komunikāciju vides izmantošanu, lai nodrošinātu daudz augstāku efektivitāti, salīdzinājumā ar tradicionālajiem komercijas veidiem [1].
Attiecīgi, no apzīmējuma var izdarīt secinājumu par to, ka elektroniskā komercija ir ne vienkārši preču tirdzniecība, kas paredz jaunu informācijas tehnoloģiju pielietošanu Internetā. Elektroniskā komercija- tas ir pietiekami liels dažādu biznesa operāciju uzskaitījums. Tieši ar elektroniskās komercijas palīdzību var nodrošināt finanšu, ekonomisko mērķu, taktisko un citu uzņēmuma mērķu sasniegšanu.
Jēdziens „ elektroniskā komercija” sevī apvieno dažādas tehnoloģijas, kuru skaitā – EDI (Electronic Data Interchange – datu elektroniskā apmaiņa), elektroniskais pasts, Internets un Intranets ( informācijas apmaiņa uzņēmuma iekšienē) [1].
EK ir vispārēja koncepcija, kas sevī ietver jebkuru darījumu operāciju veidus, ko īsteno elektroniskā veidā, un kas izmanto informācijas tehnoloģijas.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −36,17 €
Materiālu komplekts Nr. 1316750
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Elektroniskās komercijas izmantošana uzņēmuma efektivitātes paaugstināšanai mūsdienu apstākļos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/348645

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties