Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,01 (14%)
Cena ar atlaidi*:
18,47
Pirkt
Identifikators:843408
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 29 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Apdrošināšanas jēdziena teorētiskie aspekti, klasifikācija un būtība    5
1.1.  Apdrošināšanas nozares rašanās    5
1.2.  Apdrošināšanas jēdziena raksturojums un būtība    6
1.3.  Apdrošināšanas funkcijas un klasifikācija    7
2.  Apdrošināšanas tirgus darbība 2008. gadā Latvijā un Baltijā    9
2.1.  Apdrošināšanas tirgus Latvijā 2008. gada 6 mēnešos    9
2.2.  Apdrošināšanas tirgus specifika Baltijā    13
3.  RSK apdrošināšanas AS raksturojums un darbības analīze    15
3.1.  RSK dibināšana un vēsture    15
3.2.  Uzņēmējdarbības vides analīze    16
3.2.1  Iekšējā vide    18
3.2.2.  Ārējā vide    21
3.3.  RSK struktūra un filiāļu tīkls    23
3.4.  RSK darbinieki un motivācija uzņēmumā    24
3.5.  Klienti un sadarbības partneri    26
3.6.  RSK kvalitātes vadības sistēmas raksturojums    27
3.7.  RSK darbības analīze un finanšu portfelis    29
3.8.  RSK apdrošināšanas AS SVID analīze    34
3.9.  RSK piedāvātie apdrošināšanas produkti    35
4.1.  RSK veselības apdrošināšanas produkta raksturojums    37
4.2.  Veselības apdrošināšanas tirgus īpatnības    39
4.4.  RSK Zelta polises salīdzinājums ar konkurentu polisēm    42
4.5.  Apdrošināšanas mārketinga politika    44
5.  Empīriskais pētījums    46
  Secinājumi un priekšlikumi    52
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    54
Darba fragmentsAizvērt

Apdrošināšanas interese cilvēkam sākas ar vajadzību saglabāt to, kas viņam pieder, gan materiālo, gan garīgo vērtību. Lai saglabātu šīs vērtības un nodrošinātos pret nevēlamas situācijas radīto negatīvo rezultātu, ir jāveic noteikti pasākumi, lai novērstu to bojāeju vai daļēju sabojāšanu.
Apdrošināšanas misija ir aktīvi darboties savu klientu riska mazināšanā, piedāvājot plašu, klientu vajadzībām atbilstošu apdrošināšanas un finanšu pakalpojumu klāstu. Apdrošināšana, tāpat kā jebkurš cits uzņēmējdarbības veids pakļauts tirgus pamatlikumam - pieprasījums nosaka piedāvājumu. Tādējādi pats apdrošināšanas bizness atkarīgs no sabiedrības maksātspējas līmeņa, kā arī no uzticēšanās apdrošināšanas sabiedrībām.
Latvijas Apdrošinātāju asociācijas dati liecina, ka šā gada 1. pusgadā Latvijas apdrošināšanas sabiedrību parakstīto prēmiju apjoms, salīdzinot ar 2007. gada 1. pusgadu, pieaudzis par 23% jeb 35,5 miljoniem latu. Kopumā 2008. gada 6 mēnešos apdrošinātāji parakstījuši prēmijas 189,6 miljonu latu apmērā. Apdrošināšanas apjomu pieaugums skaidrojams ar to, ka Latvijas sabiedrība kļūst arvien informētāka apdrošināšanas jautājumos, palielinās tās izpratne par apdrošināšanas pakalpojumu būtību. Savukārt darba devēji arvien vairāk novērtē apdrošināšanas iespējas darbinieku motivācijas paaugstināšanā, tai skaitā arī veselības apdrošināšanu.
Veselības apdrošināšana – tas šobrīd ir veiksmīgākais un izdevīgākais risinājuma veids veselības aprūpes problēmai valstī, iesaistoties gan valsts obligātās apdrošināšanas aģentūrai, gan privātajām apdrošināšanas kompānijām, jo iedzīvotāju veselība vienmēr ir bijusi viens no tiem rādītājiem un indikatoriem, kas raksturo dzīves un attīstības līmeni valstī, taču niecīgā finansējuma dēļ šai situācijai ir bijusi tendence arvien pasliktināties.
Veselības apdrošināšanas pakalpojumus piedāvā daudzas apdrošināšanas sabiedrības, un viena no tām ir apdrošināšanas RSK apdrošināšanas AS, kas uzsāka brīvprātīgo veselības apdrošināšanu Latvijā un laika gaitā ir spējusi attīstīties, pilnveidoties un piedāvāt saviem klientiem ne tikai veselības apdrošināšanu, bet arī citus sabiedrībai nepieciešamus apdrošināšanas veidus.
Viena no mūsdienu efektīvākajām apdrošināšanas darbības pilnveidošanas metodēm ir mārketinga stratēģijas izstrādāšana un pielietošana. Latvijā apdrošināšanas mārketings aktuāls kļuvis tikai pēdējo gadu laikā, nodibinoties privātajām apdrošināšanas sabiedrībām un līdz ar to pastiprinoties konkurencei. Rezultātā vairākas apdrošināšanas sabiedrības ir izveidojušas mārketinga vadības struktūrvienības, kuras nodarbojas ar izstrādātās mārketinga stratēģijas realizāciju.
Bakalaura darbā tiks sniegts RSK apdrošināšanas AS raksturojums un analizēta tās darbība, izpētīta tās vieta apdrošināšanas tirgū, kā arī analizētas attīstības, apdrošināšanas pakalpojumu un mārketinga insturmentu pilnveides iespējas, jo RSK ir vienīgā apdrošināšanas AS, kura apdrošina fizisko personu veselību un ir saņēmusi kvalitātes vadības sistēmas sertifikātu ISO 9001:2000.
Darba mērķis: analizēt RSK apdrošināšanas AS darbību un izpētīt RSK konkurētspēju, kā arī analizēt veselības apdrošināšanas virzību tirgū.
Darba uzdevumi:
1)Studēt literatūru par apdrošināšanu, mārketingu un apdrošināšanas
lomu sabiedrībā;
2)Izpētīt RSK apdrošināšanas AS dibināšanu un attīstību;
3)Izvērtēt apdrošināšanas veidu attīstības dinamiku un saimnieciskās
darbības rezultātus;
4)Novērtēt uzņēmuma un tā produktu konkurētspēju Latvijas tirgū;
5)Veikt aptauju;
6)Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus sabiedrības attīstītībai.
Pētījuma metodes:
1) teorētiskās izpētes metodes: literatūras analīze;
2) empīriskās izpētes metodes: uzņēmuma darbības analīze, RSK un
konkurentu piedāvāto produktu salīdzinoša analīze.
Kvalifikācijas darbā tika aplūkotas un analizētas ekonomistu un apdrošināšanas sabiedrību vadītāju Lībermaņa G., Vedļa A., Zālītes R., Šķilteres I., Foranda I., Gailāna Ē., Dumpja J., u.c. atziņas. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −33,51 €
Materiālu komplekts Nr. 1124821
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „A/s "RSK" veselības apdrošināšanas produkta vieta apdrošināšanas tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/843408

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties