Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,85 (13%)
Cena ar atlaidi*:
12,35
Pirkt
Identifikators:249809
Vērtējums:
Publicēts: 10.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 47 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  UZŅĒMUMA AS „CESVAINES PIENS” SITUĀCIJAS RAKSTUROJUMS    7
1.1.  Situācija Latvijas piena pārstrādes tirgū    7
1.2.  AS „Cesvaines Piens” situācijas raksturojums    11
1.3.  Secinājumi par uzņēmuma AS „Cesvaines Piens” situāciju    15
2.  ATTĪSTĪBAS STRATĒĢIJA - RAŽOŠANAS DIVERSIFIKĀCIJA    16
2.1.  Biznesa tirgus noteikšana    17
2.2.  Cesvaines Piena attīstības stratēģijas izvēles pamatojums    19
2.3.  Tirgus izpēte un sadarbības partnera izvēle    19
2.4.  Bioloģiski ražotie piena pārstrādes produkti    21
3.  BIZNESA LĪMEŅA STRATĒĢIJA    24
3.1.  Matricveida struktūra    24
3.2.  Bioloģiskā produkta izstrāde    26
3.2.1.  Tirgus lielums    27
3.2.2.  Konkurence    28
3.2.3.  Mērķa grupa    30
3.2.4.  Bioloģiskā biezpiena iepakojums    30
3.2.5.  Produkta virzīšana Zviedrijas tirgū    31
3.2.6.  Produkta izmaksu un peļņas aprēķins    33
3.2.7.  Projekta rentabilitātes un komerciālā riska novērtējums    36
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    38
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    40
  PIELIKUMI    44
Darba fragmentsAizvērt

Laiks pēc Latvijas pievienošanās Eiropas Savienībai (turpmāk tekstā ES), it īpaši pēdējie trīs gadi, kad visā pasaulē ir novērojama ekonomiskā lejupslīde, Latvijas piena pārstrādes nozarei ir bijis gan jaunām iespējām, gan sarežģītiem izaicinājumiem un problēmām bagāts posms. Šobrīd piena pārstrādes uzņēmumu izejvielu, ražošanas un realizācijas izmaksas turpina pieaugt, arī piena produktu cenās ir novērojams pieaugums, neskatoties uz iedzīvotāju pirktspējas samazināšanos. Konkurences līmenis ir palielinājies gan vietējā Latvijas tirgū, gan arī eksporta tirgos.
Kopēja pēdējā laika tendence veco un jauno ES dalībvalstu piena pārstrādes tirgū ir uzņēmumu apvienošanās, pārņemšanas un jaunu realizācijas tirgu apgūšanas process. Neskatoties uz to, Latvijas piena pārstrādes nozare šobrīd vēl joprojām ir ievērojami sadrumstalota, un katrs piena pārstrādes uzņēmums saskaras ar ļoti augstu izmaksu slogu. Neskatoties uz ievērojamo progresu pēdējo gadu laikā piena ražošanas sektorā Latvijā, koncentrācija caur vertikālo un horizontālo integrāciju piena nozarē ir salīdzinoši maz attīstīta un norisinās ļoti lēni, salīdzinājumā ar citām valstīm un citām nozarēm. [12] Šī iemesla dēļ katrs uzņēmums atsevišķi plāno savu attīstību, meklē jaunus produkcijas realizācijas tirgus.
Par Maģistra darba projekta daļas pētījuma objektu izvēlēta AS „Cesvaines Piens”, kura darbojas piena pārstrādes jomā Latvijas tirgū. Uzņēmums sekmīgi strādā, tomēr lai saglabātu un uzlabotu savu pozīciju vietējā un iespējams arī ārvalstu tirgū, būtu ieteicams veikt strukturālas pārmaiņas. Uzņēmuma ilgtermiņa stratēģiskie plāni vērsti uz jaunu produktu izstrādi, eksportam paredzētas produkcijas ražošanu, realizācijas kanālus paplašināšanu (tai skaitā Eiropas valstīs).
Par Projekta daļas pētījuma priekšmetu izvēlēta uz eksportu balstīta attīstība, izmantojot bioloģiskās lauksaimniecības piena pārstrādes produkta - biezpiena ražošanas iespējas eksporta tirgum. Stratēģija balstīta uz Latvijas bioloģiskās lauksaimniecības iespējām un Skandināvijas valstu dzīvesveidu un interesi par bioloģiski ražotiem produktiem.
Maģistra darba projekta daļas mērķis ir izpētīt prasības un iespējas izgatavot AS „Cesvaines Piens” potenciālo piena pārstrādes produktu – bioloģiskā ražošanā iegūto biezpienu un ar peļņu to realizēt Skandināvijas tirgū.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „AS "Cesvaines piens" attīstības stratēģija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/249809

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties