Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • 2005.gadā realizētās ANO aģentūru kampaņas pret vardarbību un 2006. - 2008.gadā resursu centra "Marta" realizētā projekta "Juridiska palīdzība sievietēm, kas cieš no vardarbības ģimenē" salīdzinājums un novērtējums

     

    Diplomdarbs68 Mārketings, reklāma, Socioloģija, Tiesības

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,01 (14%)
Cena ar atlaidi*:
18,47
Pirkt
Identifikators:679493
Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 34 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2005.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    5
  Teorētiskā daļa    8
1.  Sabiedrisko attiecību komunikācijas kampaņa    8
1.1.  Komunikācijas kampaņu veidi    9
1.2.  Komunikācijas kampaņu atšķirības    10
1.3.  Kampaņu novērtēšana    12
1.4.  Kampaņu novērtēšanas veidi un metodes    13
1.5.  Kampaņu novērtēšanas kritēriji    15
2.  Sociālais mārketings    17
2.1.  Sociālā mārketinga 4P jēdziens    19
2.2.  Sociālais mārketings un komerciālais mārketings    22
2.3.  Sociālā mārketinga vēsture    23
3.  Reklāma    27
3.1.  Reklāmas definīcija    27
3.2.  Reklāmas veidi    28
3.2.1.  Reklāmas iedalījuma kritēriji    29
3.3.  Sociālā reklāma    30
4.  Sociālās problēmas    33
4.1.  Vardarbība pret sievieti kā sociāla problēma    34
  Empīriskā daļa    38
6.  Pētījumā izmantotās pētīšanas metodes    38
6.1.  Intervēšana    38
6.2.  Anketēšana    39
6.3.  Pētīšanai izvēlēto kritēriju definēšana    40
7.1.  Īsumā par resursu centru „Marta”    41
7.2.  Projekts „Juridiska palīdzība sievietēm, kas cieš no vardarbības ģimenē”    42
8.  ANO Aģentūru Kampaņa pret vardarbību    47
8.1.  Īsumā par ANO aģentūrām    47
8.2.  ANO aģentūru Kampaņa pret vardarbību    47
9.  Kampaņu salīdzinājums    51
10.  Kampaņu efektivitātes novērtējums    55
10.1.  Resursu centra „Marta” veidoto anketu apkopojums    55
10.2.  Anketu apkopojums    56
10.3.  Policijas statistikas datu analīze    61
  Nobeigums    63
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    65
  Pielikumi    67
Darba fragmentsAizvērt

Bakalaura darba tēma ir: „2005.gadā realizētais ANO Aģentūru „Kampaņas pret vardarbību” un 2006.-2008.gadam Resursu centra „Marta” realizētā projekta „Juridiska palīdzība sievietēm, kas cieš no vardarbības ģimenē” salīdzinājums.”
Šī bakalaura darba tēma ir ļoti aktuāla mūsdienās. Īpaši šī problēma medijos sāka atspoguļoties 2005.gadā, kad tika izstrādātas vairākas sociālās kampaņas. Pēdējo 3 gadu laikā Latvijā ir realizētas divas sociālās kampaņas, kas ir vērstas pret vardarbības mazināšanu pret sievieti. Šīs kampaņas, kas mēģina pievērst sabiedrības, precīzāk, sieviešu uzmanību vardarbības problēmas apmēriem un palīdzības iespējām Latvijā.
Bakalaura darba pamatā ir aplūkota vardarbības problēma pret sievieti. Lai gan uzmanība šai problēmai ir pievērsta liela, tomēr vēl joprojām šī problēma nav zaudējusi aktualitāti. Autore uzskata, ka mūsdienās arvien biežāk un biežāk ir dzirdami gadījumi, kad no vardarbības cieš sieviete; medijos tiek atspoguļoti šie šausminošie gadījumi. Sieviete, būdama izmisumā, griežoties pēc palīdzības sastopas ar vienaldzību un vēl briesmīgāk ir, kad policijas ierēdņi atbild viņai: „Tā ir lieka papīra smērēšana”. Tomēr, arī tad, kad cietusī ir saņēmusies un izlēmusi vērsties policijā viņu māc bailes par to, kas ar viņu būs pēc tam, kad viņa būs uzrakstījusi iesniegumi policijā, jo cietušajai pēc iesnieguma uzrakstīšanas ir jāatgriežas atpakaļ pie varmākas. Cietušajai nav kur griezties, īpaši jau, ja nav radu pie kā sievietei palikt vai arī mājās gaida bērni.
Diemžēl Latvijā sievietes ir pārāk neaizsargātas šajos gadījumos un bieži vien sievietes, nezinādamas savas tiesības, nevēršas policijā un neaizstāv sevi, bet gluži vienkārši samierinās.
Šī problēma, kas aplūkota bakalaura darba pamatā, varētu teikt ir dzimumu nevienlīdzības problēmas sastāvdaļa, kas Latvijā ir ļoti aktuāla - sievietes saņem daudz mazāk nekā vīrieši, strādājot tajā pašā profesijā, pret sievietēm izturas citādāk nekā pret vīriešiem, arī ģimenē pastāv šī nevienlīdzība – vīrietis izturas vardarbīgi pret sievieti. Tāpēc, autore uzskata, ka šī problēma ir izpētes vērta.
Bakalaura darba mērķis ir salīdzināt divas dažādas sociālās kampaņas; salīdzināt, kā sociālās kampaņas dzimumu nevienlīdzības jomā ir mainījušas problēmsituāciju, kā arī noskaidrot gan cietušo, gan sabiedrības uzskatus par sociālo kampaņu efektivitāti šajā jomā.
Bakalaura darba uzdevumi ir:
Izpētīt un apkopot pieejamos teorētiskos materiālus, kas ir saistīti ar sociālajām kampaņām un vardarbību ģimenē;
Pēc izvēlētās pētījumu metodes aprakstīt un salīdzināt sociālās kampaņas laika posmā no 2005.- 2008.gadam, kas aplūko vardarbības pret sievieti problēmu;
Pēc izvēlētās pētījumu metodes noskaidrot sabiedrības attieksmi pret šīm kampaņām
Balstoties uz iegūtajiem datiem, izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus.
Darba izpētes objekts ir divas sociālās kampaņas Latvijā, kas ir vērstas pret vardarbību pret sievieti, laika posmā no 2005.-2009.gadam. Šo kampaņu izvēli ir ietekmējusi to līdzīgā sociālā joma – vardarbības problēma kā viens no dzimumu līdztiesības kavējušiem faktoriem. Viena no kampaņām ir ANO Aģentūru „Kampaņa pret vardarbību” un otrs – nevalstiskās organizācijas – Resursu centra „Marta” realizētais projekts „Juridiska palīdzība sievietēm, kas cieš no vardarbības ģimenē”…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −33,08 €
Materiālu komplekts Nr. 1123197
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „2005.gadā realizētās ANO aģentūru kampaņas pret vardarbību un 2006. - 2008.gadā resursu centra "Marta" realizētā projekta "Juridiska palīdzība sievietēm, kas cieš no vardarbības ģimenē" salīdzinājums un novērtējums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/679493

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties