Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:149580
 
Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Anotation    4
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma darbības īss vispārējais apraksts    7
2.  Mārketinga vide    8
2.1.  Iekšējā vide    8
2.2.  Ārējā vide    12
2.2.1.  Makrovides faktori    13
2.2.2.  Pieprasījums    21
2.2.3.  Konkurence    26
2.2.4.  Starpnieki    28
2.2.5.  Situācijas analīze SWOT – novērtējums    29
3.  Mārketinga mērķi un stratēģijas    30
  Primārās mārketinga stratēģijas    32
3.1.1.  Tirgus aptveršana    32
3.1.2.  Konkurējošā pozīcija    33
3.1.3.  Transportēšanas stratēģija    33
3.2.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    34
3.2.1.  Mērķa grupas    34
3.2.2.  Grūšanas un vilkšanas stratēģija    35
3.2.3.  Mārketinga kompleksa (mix) stratēģija    36
  Mārketinga programma    38
4.1.  Ar produktu saistītās aktivitātes    38
4.2.  Cenu veidošanas lēmumi    40
4.3.  Produkta virzīšanas pasākumi tirgū    40
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Bibliogrāfiskais saraksts    50
  Pielikumi    52
Darba fragmentsAizvērt

Liepāja ir viena no trim Latvijas lielākajām pilsētām, kurai ir seni pirms vēsturiski priekšnosacījumi dinamiskai ostas un transporta sistēmas attīstībai un vēlme aktīvi piedalīties rūpniecības biznesā, tranzītā, tādējādi paaugstinot reģiona iedzīvotāju dzīves līmeni. Izdevīgs ģeogrāfiskais stāvoklis, attīstīta infrastruktūra, apkalpojošā personāla kvalifikācija, par spīti krīzei, visai stabila ekonomiskā un politiskā vide, valsts un organizāciju atbalsts – tas viss piesaista izdevīgas investīcijas un palīdz pieņemt pozitīvu lēmumu, lai dažādos veidos piedalītos Liepājas izaugsmes attīstībā. Liepāja tiek uzskatīta par vienu no izdevīgākajām vietām biznesa uzsākšanai Baltijas jūras reģionā, kā arī ir vērojami dinamiski attīstības tempi Latvijā, kas savu mērķi ir izvirzījusi kļūt par rūpniecības, tranzīta un loģistikas centru Baltijas jūras krastā.
Uzņēmums SIA “X” jau piecus gadus nodarbojas ar bioloģisko energoresursu - brikešu un granulu iepirkšanu, pārdošanu un ekspedīciju, galvenokārt, ārvalstu klientiem.
Kvalifikācijas darba tēma ir „Mārketinga plāns SIA „X” bioloģisko energoresursu realizēšanai tirgū.”
Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt mārketinga plānu SIA „X” bioloģisko energoresursu realizēšanai tirgū.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −11,20 €
Materiālu komplekts Nr. 1320360
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties