Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
1,10 (17%)
Cena ar atlaidi*:
5,39
Pirkt
Identifikators:312966
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2005.g. - 2005.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  KOPSAVILKUMS    3
2.  UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS UN ĪPAŠUMA DAĻAS    5
2.1.  UZŅĒMUMA NOSAUKUMS, ADRESE    5
2.2.  INFORMĀCIJA PAR DIBINĀTĀJIEM    5
2.3.  ĪPAŠUMA DAĻU SADALĪJUMS STARP ĪPAŠNIEKIEM    5
3.  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA    6
3.1.  NOZARES RAKSTUROJUMS, KURĀ UZŅĒMUMS ATRODAS    6
3.2.  MISIJA, MĒRĶI, STRATĒĢIJA    6
3.3.  NODROŠINĀJUMS AR TELPĀM, IEKĀRTĀM, KOMUNIKĀCIJĀM    7
3.3.1.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    7
3.3.2.  Uzņēmumā izmantojamie apgrozāmie līdzekļi    8
3.3.3.  Uzņēmumam nepieciešamie resursi    8
3.3.4.  Izejvielu, materiālo vērtību, piegādātāju raksturojums, transports    8
4.  DARBASPĒKS, TĀ RAKSTUROJUMS    9
4.1.  VADĪBAS INFRASTRUKTŪRA    9
4.2.  DARBASPĒKS UN TĀ PIENĀKUMI    9
4.3.  IEKŠĒJĀ ATMOSFĒRA UZŅĒMUMĀ    10
4.4.  IZAUGSMES, KVALIFIKĀCIJAS PAAUGSTINĀŠANA    10
4.5.  MOTIVĒŠANA    10
4.6.  DARBA SAMAKSA    11
5.  PRODUKTS, TĀ RAKSTUROJUMS    12
5.1.  PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS    12
5.2.  PIEDĀVĀTO PAKALPOJUMU VEIDI    13
5.3.  PAKALPOJUMU KVALITĀTE UN ORIĢINALITĀTE    13
6.  TIRGVEDĪBAS PLĀNS    14
6.1.  PIEPRASĪJUMS PĒC PAKALPOJUMA    14
6.2.  KONKURENCE    14
6.2.  SWOT ANALĪZE    15
6.3.  TIRGVEDĪBAS STRATĒĢIJA    16
6.4.1.  Cenu veidošana    16
6.4.2.  Pārdošanas veicināšana    16
6.4.3.  Reklāma    17
7.  IESPĒJAMIE RISKI    18
8.  FINANSU PLĀNS    19
8.1.  NEPIECIEŠAMIE LĪDZEKĻI    19
8.2.  UZŅĒMUMA PLĀNOTIE IEŅĒMUMI    19
8.3.  UZŅĒMUMA PLĀNOTĀS IZMAKSAS    21
9.  SECINĀJUMI    22
Darba fragmentsAizvērt

1. Kopsavilkums
Katram potenciālajam uzņēmējam, kas vēlas uzsākt uzņēmējdarbību, skaidri jāapzinās, kādi resursi un kādā apjomā nepieciešami, lai nodrošinātu iecerētā uzņēmuma darbību, kā arī jāprot novērtēt sagaidāmās darbības rezultātus. Tātad jebkuram uzņēmējam jāmāk vadīt un kombinēt viņa rīcībā esošos dažādu veidu resursus, ņemot vērā tirgus prasības. Šai procesā kā drošs līdzeklis var kalpot kvalitatīvi izstrādāts biznesa plāns, kas ir veiksmīgas darbības stūrakmens. Biznesa plāns izstrādāts trīs gadiem.
Biznesa plāns ir sastādīts skaistumkopšanas un veselības salonam “Relax”, lai pārliecinātos par atvēršanas izdevīgumu un pārbaudītu uzņēmuma dzīvotspēju un konkurētspēju, kā arī uzņēmuma attīstības iespējas. Negatīvā rezultāta gadījumā ir jānolemj, ko darīt: vai jāiegūst papildus informācija, jāmaina nosacījumi, parametri, vai jāatsakās no idejas īstenošanas.
“Relax” uzsāks savu komercdarbību Saldus pilsētā pēc reģistrācijas Komercreģistrā ar 2006. gada 1. janvāri. Šis ir jaunizveidots uzņēmums ar jaunām attīstības iespējām.
Uzņēmuma komercdarbības veids ir skaistumkopšanas un veselības salons, kā uzņēmuma organizācijas formu izvēloties SIA (sabiedrība ar ierobežotu atbildību).
Latvijā patreiz ir izveidojušies ļoti daudz skaistumkopšanas saloni, bet neskatoties uz to tie veiksmīgi darbojas un viens otram netraucē, jo katrs īpašnieks ir nodrošināts ar peļņu. Pat vairāk, salonu īpašnieki ir izveidojuši Latvijas skaistumkopšanas nozares asociāciju, kuras galvenie uzdevumi ir aizstāvēt uzņēmēju intereses un ņemt dalību likumdošanas veidošanā.
Arī Saldū salīdzinoši ir daudz salonu, kuri nodarbojas ar skaistumkopšanas procedūrām, bet daudziem ir salīdzinoši augstākas cenas nekā tas būs salonā “Relax” . Lai gūtu peļņu, salons “Relax” orientējas uz iedzīvotājiem ar vidējiem ienākumiem, piedāvājot savus pakalpojumus par mērenām cenām un izmantojot dažādas atlaides un akcijas. Cilvēku dabā vienmēr ir bijusi vēlme labi izskatīties un skaistumkopšanas salonu pakalpojumi vienmēr būs pieprasīti.
Skaistumkopšanas salonu apmeklēs visu vecumu cilvēki, jo salona piedāvājuma spektrs ir tāds, kurš ieinteresēs gan jaunus, gan vecus cilvēkus.
Skaistumkopšanas un veselības salons “Relax” piedāvās šādus pakalpojumus:
• vibromasāža
• solārijs
• vaksācija
• pīrsings
• ausu ļipiņu caurduršana.
• stilista pakalpojumi
Nākotnē, veiksmīgas uzņēmējdarbības gadījumā:
• astrologa pakalpojumi, veidojot personīgos horoskopus
• trenažeru zāle
Salons “Relax” nodrošinās:
• laipnu un atsaucīgu apkalpošanu,
• augstas kvalitātes pakalpojumus un kosmētiskos līdzekļus,
• pakalpojumu galarezultāta atbilstību klienta vēlmēm.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −13,14 €
Materiālu komplekts Nr. 1230061
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA veselības un relaksācijas centrs "Relax"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/312966

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties