Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
8,49
Ietaupījums:
1,61 (19%)
Cena ar atlaidi*:
6,88
Pirkt
Identifikators:544992
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Kopsavilkums    2
2.  Pakalpojumu raksturojums    3
3.  Mārketinga plāns    6
3.1.  Tirgus situācijas analīze    6
3.2.  Produkta vadīšana    7
3.3.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū    8
3.4.  Uzņēmuma cenu politika    9
3.5.  Pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums    11
3.6.  Pakalpojumu noieta veicināšanas pasākumi    11
4.  Pakalpojumu organizācija    12
4.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    12
4.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    12
4.3.  Uzņēmuma darbības plāns    12
5.  Menedžments    13
5.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    13
5.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    14
6.  Finansu plāns    16
6.1.  Kapitālieguldījumi un to avoti    16
6.2.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    18
6.3.  Naudas plūsma    20
6.4.  Finansu rādītāju analīze    21
  Pielikums    22
Darba fragmentsAizvērt

2005.gada 29.septembrī tiek dibināts uzņēmums - Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Kokons”. SIA “Kokons” piedāvā dažāda veida izklaides pasākumu organizēšanu un visa veida aparatūras īri.
Uzņēmuma dibinātāji ir Oto Keda, Aldis Fotogrāfs un Jānis Gūža. Viņi iegulda uzņēmumā naudas līdzekļus kopsummā 100000 Ls vērtībā. Uzņēmuma vienīgais finansējuma avots ir pašu kapitāls, ko iegulda uzņēmuma dibinātāji.
SIA “Kokons” mērķis ir piesaistīt pēc iespējas vairāk patstāvīgu klientu, tādā veidā nodrošinot uzņēmuma sekmīgu funkcionēšanu un ienākumu gūšanu, kā arī stabilu izaugsmi. Uzņēmuma klienti pārsvarā būs lielas iestādes un firmas.
Tā kā Latvijas tirgū šobrīd nav sevišķi daudz konkurētspējīgu uzņēmumu, tad uzņēmums varētu sekmīgi attīstīties šajā nozarē.
Lai gūtu lielāku popularitāti, SIA “Kokons” pievērš lielu uzmanību uzņēmuma pakalpojumu pārdošanas veicināšanas pasākumiem – reklāmai un atlaidēm. Reklāmas ietvaros tiks ievietotas reklāmas dažādos masu medijos. Lai veidotu savu sabiedrisko tēlu, SIA “Kokons” atbalstīs dažādus pasākumus un projektus.
Uzņēmumā darbinieki tiek pieņemti darbā uz darba līguma pamata un ar noteiktiem darba pienākumiem. Katram darbiniekam reizi mēnesī tiek izmaksāta noteikta darba alga, kas ir uzrādīta darba līgumā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Kokons"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/544992

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties