Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,59 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,90
Pirkt
Identifikators:997707
Vērtējums:
Publicēts: 13.08.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma apraksts    3
2.  Īss tirgus situācijas apraksts    3
3.  Produkta un produkta zīmola apraksts    4
4.  Produkta sortiments    5
5.  Mārketinga komunikāciju budžets    5
6.  Pircēju mērķgrupas apraksts    6
7.  Mārketinga komunikāciju mērķi    6
8.  Mārketinga komunikāciju veidi un izplatīšanas līdzekļi    7
8.1.  Internets    7
8.2.  Izstādes un produkta demonstrējumi    8
8.3.  Drukātie materiāli    8
8.4.  Reklāma    8
9.  Iespējamais sauklis    9
10.  Mārketinga komunikāciju laika grafiks    9
Darba fragmentsAizvērt

Prezentācijas notiks paralēli citiem mārketinga komunikāciju veidiem septembrī un arī decembrī. Septembris ir izvēlēts tāpēc, ka tad patērētāji būs jau ieguvuši informāciju par produktu internetā un televīzijā un vēlēsies to izmēģināt. Šādu iespēju sniegs prezentācijas lielveikalos un tirdzniecības centros. Savukārt, decembris ir izvēlēts, jo tas ir svētku un dāvanu dāvināšanas mēnesis.

8.3. Drukātie materiāli
Bukleti
Izgatavosim informatīvos bukletus, kuri tiks izdalīti cilvēkiem lielveikalos, kā arī būs pieejami izstādē “Tech Industry 2011”. Bukletu dalīšana potenciālajiem patērētājiem norisināsies no septembra sākuma līdz decembra beigām, atbilstoši prezentāciju un izstādes norises laikam.

8.4. Reklāma
TV reklāma
Tiks izveidots 15 sekunžu garš reklāmas rullītis, kuru pārraidīs televīzijas kanālos TV3 un LNT. Reklāma tiks pārraidīta 4 dienas nedēļā, trīs reizes dienā. Tā tiks rādīta augustā – kampaņas sākumā un decembrī – pirms Ziemassvētkiem, lai patērētāji atcerētos par šo produktu un iegādātos to ne tikai sev, bet arī kā dāvanu kādam citam.

9. Iespējamais sauklis
„Aurora ZM will find your Findables!”
Sauklis ir angļu valodā, jo kompānija Aurora Baltika savu produkciju plāno pārdod ne tikai Latvijas tirgū, bet vēlāk arī ārvalstīs. Šis sauklis atspoguļo gan zeķu meklētāja nosaukumu, gan īpašo, atrodamo zeķu nosaukumu. Tas liks patērētājiem atceroties vienu no produktiem, atcerēties arī otru.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,47 €
Materiālu komplekts Nr. 1333457
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga komunikāciju plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/997707

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties